DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24575

Название: Значення STEM-технологій для розвитку українського суспільства
Авторы: Мокляк, В.М.
Петренко, Л.М.
Ключевые слова: STEM-освіта
STEM-технології
розвиток суспільства
Issue Date: 2024
Краткий осмотр (реферат): STEM-освіта символізує початок нової епохи та відмову від застарілої предметної системи на користь інтегрованого навчання. А саме такий підхід (вміння логічно і математично мислити, наукове розуміння природи і сучасних технологій, впевнене користування інформаційно-комунікаційними технологіями, обізнаність і самовираження у сфері культури тощо) на 100 % відповідає концепції Нової української школи, формує в учнів компетентності, необхідні для успішної самореалізації в суспільстві, та навички, затребувані у ХХІ столітті. Нині в Україні відбувається становлення нової системи освіти, яка зорієнтована на входження в єдиний світовий освітній і інформаційний простір [1; 2]. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу.
Описание: Мокляк В. М., Петренко Л. М. Значення STEM-технологій для розвитку українського суспільства. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. С. 347-348.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24575
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Значення STEM-технологій.pdf192,03 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback