DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25663

Назва: Аналіз зарубіжних практик впровадження STEM-освіти
Автори: Петрукович, Д.
Ключові слова: STEM-підхід
STEM-освіта
методи навчання
освіта
освітні стратегії
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): В умовах глобалізації та повсюдної інтеграції провідним стає розвиток необхідних навичок для професій майбутнього, пов'язаних з новими технологіями, такими як штучний інтелект, біо- та нанотехнології, машинне навчання (біоінженер, біотехнолог, інженер-генетик, 3D-проектувальник та ін). За даними «LEGO Foundation», 65% щорічних учнів загальноосвітніх середніх закладів будуть працювати за спеціальностями, які виникнуть у майбутньому. В даний час у школі необхідно створити таке освітнє середовище, в якому учні зможуть застосовувати отримані знання та наукові навички на практиці. Тому необхідний підхід, що включає інтеграцію та міждисциплінарність навчальних предметів. У світі такий підхід отримав назву STEM. За останні роки STEM-підхід став частіше застосовуватись в Україні, а за кордоном увійшов у міжнародні освітні програми.
Опис: Петрукович Д. Аналіз зарубіжних практик впровадження STEM-освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 327-330.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25663
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
114.pdf168,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок