DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25663
|
Назва: | Аналіз зарубіжних практик впровадження STEM-освіти |
Автори: | Петрукович, Д. |
Ключові слова: | STEM-підхід STEM-освіта методи навчання освіта освітні стратегії |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах глобалізації та повсюдної інтеграції провідним стає розвиток
необхідних навичок для професій майбутнього, пов'язаних з новими технологіями,
такими як штучний інтелект, біо- та нанотехнології, машинне навчання (біоінженер,
біотехнолог, інженер-генетик, 3D-проектувальник та ін).
За даними «LEGO Foundation», 65% щорічних учнів загальноосвітніх середніх
закладів будуть працювати за спеціальностями, які виникнуть у майбутньому. В даний час у школі необхідно створити таке освітнє середовище, в якому учні зможуть
застосовувати отримані знання та наукові навички на практиці.
Тому необхідний підхід, що включає інтеграцію та міждисциплінарність
навчальних предметів. У світі такий підхід отримав назву STEM. За останні роки STEM-підхід став частіше застосовуватись в Україні, а за кордоном увійшов у міжнародні
освітні програми. |
Опис: | Петрукович Д. Аналіз зарубіжних практик впровадження
STEM-освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 327-330. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25663 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|