DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21768
|
Назва: | Історичні передумови становлення STEM-освіти у США та Західній Європі |
Автори: | Щука, О. |
Ключові слова: | STEM-освіта STEM-технологі STEM освіта |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Прогрес людства у ХХI столітті потребує якісно нових підходів та стратегій до
функціонування всіх сфер життєдіяльності, які будуть спрямовані на максимально
ефективне використання людських і природних ресурсів. Стратегія сталого розвитку
завдяки своєму раціональному підходу надає людству можливість досягти значно
більших результатів як у сфері природокористування і виробництва, так і у сфері
наукової, освітньої діяльності та розвитку культурного різноманіття суспільства.
Система освіти, впровадження інноваційних форм і методів навчання у
професійну підготовку фахівців створює інтелектуальний фундамент успішної реалізації
стратегії сталого розвитку. У главі 36 плану «Порядок денний на ХХІ століття»,
прийнятого ООН на Міжнародній конференції з довкілля в Ріо-де-Жанейро зазначено,
що «необхідною умовою реалізації Концепції сталого розвитку є підвищення рівня
розвитку освіти». |
Опис: | Щука О. Історичні передумови становлення STEM-освіти у США та Західній Європі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 261-265. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21768 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|