DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21768

Назва: Історичні передумови становлення STEM-освіти у США та Західній Європі
Автори: Щука, О.
Ключові слова: STEM-освіта
STEM-технологі
STEM
освіта
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Прогрес людства у ХХI столітті потребує якісно нових підходів та стратегій до функціонування всіх сфер життєдіяльності, які будуть спрямовані на максимально ефективне використання людських і природних ресурсів. Стратегія сталого розвитку завдяки своєму раціональному підходу надає людству можливість досягти значно більших результатів як у сфері природокористування і виробництва, так і у сфері наукової, освітньої діяльності та розвитку культурного різноманіття суспільства. Система освіти, впровадження інноваційних форм і методів навчання у професійну підготовку фахівців створює інтелектуальний фундамент успішної реалізації стратегії сталого розвитку. У главі 36 плану «Порядок денний на ХХІ століття», прийнятого ООН на Міжнародній конференції з довкілля в Ріо-де-Жанейро зазначено, що «необхідною умовою реалізації Концепції сталого розвитку є підвищення рівня розвитку освіти».
Опис: Щука О. Історичні передумови становлення STEM-освіти у США та Західній Європі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 261-265.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21768
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
93.pdf431,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок