DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21761

Назва: Особливості формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освіти
Автори: Вдовика, А.
Ключові слова: формування умінь
STEM-освіта
STEM-лабораторія
освіта
методи навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): За соціально-економічних умов життя сьогодення однією з ключових характеристик суспільства XXI cтоліття стає потреба в незалежних особистостях, здатних швидко адаптуватися до мінливостей ситуацій, творчо розв’язувати проблеми. Сучасна епоха вимагає, щоб ця надмета була досягнута не лише в закладах вищої освіти, а й у школах. Сучасні учні загальноосвітніх закладів повинні брати активну участь у житті суспільства, що, у свою чергу, вимагає від здобувачів освіти самостійного здобуття нових знань і навичок, які знадобляться в різних варіаціях протягом усього життя. Тому не дивно, що останнім десятиліттям в освітньому просторі України набирає обертів тренд STEM-освіти. Вона охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics) (рис. 1).
Опис: Вдовика А. Особливості формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 240-243.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21761
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
86.pdf604,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок