DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21761
|
Назва: | Особливості формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освіти |
Автори: | Вдовика, А. |
Ключові слова: | формування умінь STEM-освіта STEM-лабораторія освіта методи навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | За соціально-економічних умов життя сьогодення однією з ключових
характеристик суспільства XXI cтоліття стає потреба в незалежних особистостях,
здатних швидко адаптуватися до мінливостей ситуацій, творчо розв’язувати проблеми.
Сучасна епоха вимагає, щоб ця надмета була досягнута не лише в закладах вищої освіти,
а й у школах.
Сучасні учні загальноосвітніх закладів повинні брати активну участь у житті
суспільства, що, у свою чергу, вимагає від здобувачів освіти самостійного здобуття
нових знань і навичок, які знадобляться в різних варіаціях протягом усього життя.
Тому не дивно, що останнім десятиліттям в освітньому просторі України набирає
обертів тренд STEM-освіти. Вона охоплює природничі науки (Science), технології
(Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics) (рис. 1). |
Опис: | Вдовика А. Особливості формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 240-243. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21761 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|