DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми якість освіти

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 80 із 80
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020External and internal stakeholders in the quality assurance system of educational services of higher education institutionsSas, N.M.; Сас, Н.М.
2020Monitoring of general secondary education quality: Diagnostic and competency scientific positionHritsenko, L.; Lysenko, L.; Гриценко, Л.О.; Лисенко, Л.
2021Академічна доброчесність як основа студентоцентрованого навчанняЛенська, С.В.
2021Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освітиБажан, Т.О.; Клименко, О.Р.; Бажан, Є.А.
2024Академічна доброчесність як фактор забезпечення якісної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освітиІльченко, О.Ю.
2023Академічна мобільність науково-педагогічних працівників як засіб забезпечення якості освітніх програмДорохова, Н.Г.; Костиренко, Т.О.
2020Актуальні проблеми забезпечення якості середньої освіти в УкраїніЧичипас, В.Я.
2023Актуальні проблеми здійснення моніторингових заходів з якості освіти в педагогічному університетіКарапузова, І.В.; Жданова-Неділько, О.Г.
2014Боротьба послідовників Й. Штурма і Я. А. Коменського в історії шкільної освітиЛутфуллін, В.С.
2024Важливість стратегічного менеджменту в процесах досягнення місії та цілей закладів освітиПащенко, В.О.; Шпильовий, В.Д.; Школяр, С.П.
2020Дещо про систему менеджменту якості освіти у вищому навчальному закладіЗайченко, І.В.
2024Дидактичні умови моніторингу якості освіти майбутніх магістрів стоматології у навчальному середовищі університетуДорохова, Н.Г.
2020Досвід покращення якості вищої освіти ЯпоніїБобир, С.О.
2016Етапи моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладіАзізова, К.М.
2020Забезпечення якост освіти: досвід ФінляндіїСкрильник, Т.М.
2020Забезпечення якості вищої освіти в НімеччиніШевченко, М.О.
2023Забезпечення якості вищої освіти в умовах війниЗахарін, С.В.
2020Забезпечення якості вищої освіти України: проблеми і перспективи навчанняСамчук, І.А.
2024Забезпечення якості освіти в закладах вищої медичної освітиКоковська, О.В.; Міщенко, І.В.; Весніна, Л.Е.; Жукова, М.Ю.; Шарлай, Н.М.
2023Забезпечення якості освіти при викладанні хімічних дисциплін у закладах вищої освітиІващенко, О.Д.; Копанцева, Л.М.
2018Забезпечення якості освіти у вищій школі: вітчизняний та зарубіжний досвідДарюга, Е.В.
2020Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до організації самостійної роботи студентів на основі використання електронних освітніх ресурсівКоролюк, Р.І.
2020Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування професійної компетентності майбутніх фахівців у технічному коледжіСойка, В.Б.
2020Забезпечення якості проектування програмно-педагогічних засобів навчанняШашко, С.І.
2020Забезпечення якості формування у майбутніх фахівців медичного профілю професійно-комунікативної компетентностіТризна, К.А.
2020Забезпечення якості формування управлінської компетентності майбутнього викладача в умовах магістратуриНауменко, Л.О.
2020Застосування інноваційних технологій у сучасних вищих навчальних закладах математичної освітиЧайчук, О.Ю.
2020Інституційний аудит і сертифікація педагогічних працівників – складові системи зовнішнього забезпечення якості освітиБоловацька, Ю.І.; Кращенко, Ю.П.; Мироненко, Л.Л.
2011Компетенції навчально-пізнавальної діяльності у контексті вивчення природничих дисциплінГалатюк, М.Ю.
2019Концептуальні засади формування громадянької відповідальності учнівської молодіВолик, І.
2010Менеджмент якості навчання як складова управління реформаційними процесами в освітіОкса, М.М.
2020Методичні особливості вивчення курсу: «Обладнання швейного виробництва»Коновалова, А.Є.; Мінько, Н.П.
2024Методологія і практика навчального курсу «Інформаційні технології у професійній освіті»Близнюк, М.М.
2024Методологія якісної освіти в стратегії сталого розвитку: виклики та перспективи забезпеченні якості освітиДяченко-Богун, М.М.; Шкура, Т.В.; Гомля, Л.М.; Алексєєва, С.В.; Рокотянська, В.О.; Сагайдак, В.Р.
2024Мовна освіта як складова забезпечення якості вищої освіти: український і зарубіжний досвід подолання мовних бар’єрів серед малозабезпечених верств населенняКравченко, В.Л.
2012Модернізація вищої освіти в Україні: стан та тенденціїМанько, В.М.
2012Моніторинг якості освіти у ВНЗ: кваліметричний підхідАннєнкова, І.
2022Моніторинг якості управління науковою діяльністю в сучасному українському університетіЛук'яненко, О.В.
2012Моніторинг: компаративний аналіз поняттяКічула, М.
2024Напрями забезпечення якості підготовки майбутніх менеджерів у контексті стейкґолдерського підходу: педагогіка партнерстваКононец, Н.В.
2020Нормування навчальної діяльності школярів і студентів як провідний чинник піднесення якості освітиЛутфуллін, В.С.; Лутфуллін, М.В.
2024Організація самостійної роботи студентів як шлях підвищення якості освітиХарченко, Л.П.; Новописьменний, С.А.; Дерев’янко, Т.В.; Закалюжний, В.М.; Плужнікова, Т.В.
2010Освітній моніторинг як складова менеджменту навчального закладуФедоренко, В.М.; Даценко, О.А.
2023Основні принципи управління якістю освіти в ЗЗСОБабич, В.Г.
2020Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів у Німеччині: підтримка якості та шляхи підвищення ефективностіКолотій, А.С.
2020Парадигма виховання як методологічна основа забезпечення системи якості вищої освіти в УкраїніХоменко, А.В.
2016Педагогічна експертиза успішності студентів як передумова створення системи внутрішнього забезпечення якості вищої освітиКасьянова, О.М.
2020Педагогічні аспекти використання навчальної аналітики як інструменту моніторингу успішності та підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2020Педагогічні технології забезпечення якості освіти курсантів вищих військових навчальних закладів (ВНЗ)Кравченко, А.І.
2020Передовий досвід забезпечення якості вищої освіти: зарубіжні і вітчизняні практикиСвєшнікова, А.О.
2020Порівняльний аналіз стратегій позиціонування провідних університетів великобританії та України за глобальним індикатором «якість академічного персоналу закладу вищої освіти»Щербак, І.
2011Проблема гуманізації процесу навчання у контексті вивчення природничих дисциплінГалатюк, Ю.М.
2008Проблема оцінюваня освітніх систем у сучасній педагогіці та відображеня її у педагогічній спадщині А.С. МакаренкаОніпко, О.В.
2012Проблема усунення навчальних перевантажень у контексті сучасного реформування змісту освітиЛутфуллін, В.С.
2020Проблематика у системі забезпечення якості вищої освіти УкраїниЯресько, К.Ю.
2011Проблеми вдосконалення якості національної освітиСакало, Т.Б.
2014Професійна підготовка бакалаврів економіки на основі міжнародних стандартівСтрельніков, В.Ю.
2022Психолого-педагогічна і практична підготовка сучасного вчителя: результати моніторингового дослідженняВовк, М.П.; Соломаха, С.О.; Грищенко, Ю.В.
2020Реалізація принципу свідомості навчання в історії вітчизняної математичної освітиЛутфуллін, М.В.; Лутфулліна, Т.В.
2012Розвиток творчого потенціалу вчителя у системі шкільної освітиВознюк, Л.
2020Роль вищого педагогічного закладу у підготовці кваліфікованих вчителівКовтонюк, А.М.
2008Роль внутрішнього моніторингу у підвищенні якості освітиНіколенко, О.М.
2023Система академічної доброчесності в ЗВО (на прикладі ПНПУ імені В.Г. Короленка)Ленська, С.В.
2020Система внутрішнього забезпечення якості освіти в університеті відповідно до європейських стандартівПогорілко, Д.М.
2020Системний підхід до забезпечення якості вищої освіти в аспекті підготовки майбутніх географівКуліш, С.М.; Прасул, Ю.І.
2021Специфіка дистанційного та змішаного навчання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої юридичної освітиПеребийніс, Ю.В.
2024Співпраця із роботодавцями у сфері соціальної роботиКравченко, О.
2023Студентоцентристський погляд - частка системи індикаторів оцінювання якості освітнього процесуВасецька, Л.В.
2005Трансформационные процессы в украинской высшей школеБайдак, Т.М.; Дворцова, Е.Б.
2012Удосконалення внутрішньої структури університетуШестопалюк, О.В.
2021Українська освіта в контексті сучасних цивілізаційних змінКремень, В.Г.
2014Університет – інтелектуальна скарбниця якісної освіти і духовного виховання молодіМельничук, Т.Ф.
2017Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів фізичної культури як передумови підвищення якості освітиДаниско, О.В.; Свєртнєв, О.А.
2022Характеристика дидактичних умов моніторингу якості освіти майбутніх магістрантів стоматології у навчальному середовищі університетуГриньова, М.В.; Дорохова, Н.Г.; Жамардій, В.О.
2021Цифрові технології як ефективний інструмент моніторингу якості вищої медичної освітиДорохова, Н.Г.
2019Якість змішаного навчання як чинник підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культуриДаниско, О.В.
2023Якість освіти та шляхи її забезпечення в сучасній УкраїніХома, М.В.
2024Якість освіти у медичних вищих навчальних закладах: проблеми та шляхи їх вирішенняЖукова, М.Ю.; Весніна, Л.Е.; Коковська, О.В.; Соколенко, В.М.; Ткаченко, О.В.
2024Якість освіти як напрям сучасної культуриЗахарін, С.В.
2023Якість підготовки фахівців освітньої програми «Середня освіта (природничі науки)» в Полтавському національному педагогічному університет імені В. Г. Короленка: проблеми та перспективиГомля, Л.М.; Дяченко-Богун, М.М.; Шкура, Т.В.; Рокотянська, В.О.; Орловський, О.В.; Сагайдак, В.Р.
Відображення результатів від 1 до 80 із 80

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок