DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13748

Назва: Забезпечення якості проектування програмно-педагогічних засобів навчання
Автори: Шашко, С.І.
Ключові слова: вища освіта
якість освіти
майбутній фахівець
проектування
технології навчання
проектування технологій навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Якісне проектування дозволяє відобразити цільові, методологічні, технологічні, змістові, структурні аспекти підготовки викладачів до використання технологій навчання. В основі їхньої підготовки до проектування технологій навчання покладено ідею суб’єктно продуктивного характеру підготовки Практика закладів вищої освіти України потребує теоретичного вирішення проблеми проектування програмно-педагогічних засобів з використанням інформаційних технологій. Оскільки проектування навчального процесу визначено одним із перспективних і пріоритетних шляхів удосконалення системи освіти, він передбачає використання сучасних програмно педагогічних засобів, інструментарієм системного проектування процесу підготовки майбутніх фахівців є інформаційні технології навчання. Зауважимо, що проблема забезпечення якості освіти та проектування технологій навчання і програмно-педагогічних засобів.
Опис: Шашко С. І. Забезпечення якості проектування програмно-педагогічних засобів навчання / С. І. Шашко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 86-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13748
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf168,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок