DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13748
|
Назва: | Забезпечення якості проектування програмно-педагогічних засобів навчання |
Автори: | Шашко, С.І. |
Ключові слова: | вища освіта якість освіти майбутній фахівець проектування технології навчання проектування технологій навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Якісне проектування дозволяє відобразити цільові, методологічні, технологічні,
змістові, структурні аспекти підготовки викладачів до використання технологій
навчання. В основі їхньої підготовки до проектування технологій навчання покладено
ідею суб’єктно продуктивного характеру підготовки
Практика закладів вищої освіти України потребує теоретичного вирішення проблеми
проектування програмно-педагогічних засобів з використанням інформаційних
технологій. Оскільки проектування навчального процесу визначено одним із
перспективних і пріоритетних шляхів удосконалення системи освіти, він передбачає
використання сучасних програмно педагогічних засобів, інструментарієм системного
проектування процесу підготовки майбутніх фахівців є інформаційні технології
навчання. Зауважимо, що проблема забезпечення якості освіти та
проектування технологій навчання і програмно-педагогічних засобів. |
Опис: | Шашко С. І. Забезпечення якості проектування програмно-педагогічних засобів навчання / С. І. Шашко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 86-88. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13748 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|