DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13873

Назва: Забезпечення якост освіти: досвід Фінляндії
Автори: Скрильник, Т.М.
Ключові слова: освіта
освіта Фінляндії
якість освіти
Фінляндія
зміст освіти
система освти Фінляндії
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сьогодні дуже серйозно постала проблема забезпечення якості освіти не лише у нашій країні, а й у інших. Перші позиції щодо забезпечення якісної освіти посідає Фінляндія. Освіта цієї країни вивчається в усьому світі, а де-хто із країн прагне до такого розвитку навчання. Досвід Фінляндії є дуже цікавим і важливим для його осмислення. За останні роки неймовірно зріс інтерес багатьох країн до фінської системи освіти. То хто ж така Фінляндія? Це восьма за площею країна Європи і найбільша малонаселена країна в Європейському Союзі. Фінляндія є парламентською республікою. Вона була заселена, коли закінчився останній льодовиковий період. З кінця 13 ст. територія сучасної Фінляндії поступово стала невід'ємною частиною Швеції. Самі фіни не називають свою країну Фінляндією, для них це слово чуже, і має німецьке походження.
Опис: Скрильник Т. М. Забезпечення якост освіти: досвід Фінляндії / Т. М. Скрильник // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 291-294.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13873
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
112.pdf268,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок