DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13873
|
Назва: | Забезпечення якост освіти: досвід Фінляндії |
Автори: | Скрильник, Т.М. |
Ключові слова: | освіта освіта Фінляндії якість освіти Фінляндія зміст освіти система освти Фінляндії |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні дуже серйозно постала проблема забезпечення якості освіти не лише у
нашій країні, а й у інших. Перші позиції щодо забезпечення якісної освіти посідає
Фінляндія. Освіта цієї країни вивчається в усьому світі, а де-хто із країн прагне до такого
розвитку навчання. Досвід Фінляндії є дуже цікавим і важливим для його осмислення. За
останні роки неймовірно зріс інтерес багатьох країн до фінської системи освіти.
То хто ж така Фінляндія? Це восьма за площею країна Європи і найбільша
малонаселена країна в Європейському Союзі. Фінляндія є парламентською республікою.
Вона була заселена, коли закінчився останній льодовиковий період. З кінця 13 ст.
територія сучасної Фінляндії поступово стала невід'ємною частиною Швеції.
Самі фіни не називають свою країну Фінляндією, для них це слово чуже, і має
німецьке походження. |
Опис: | Скрильник Т. М. Забезпечення якост освіти: досвід Фінляндії / Т. М. Скрильник // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 291-294. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13873 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|