|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
28 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17623
|
Назва: | Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освіти |
Автори: | Бажан, Т.О. Клименко, О.Р. Бажан, Є.А. |
Ключові слова: | якість освіти академічна доброчесність освіта України Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project SAIUP |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | За останні роки тема академічної доброчесності в освітньому просторі
України вийшла на якісно новий рівень. Про це свідчать конкретні дії
університетів: прийняття кодексів академічної етики, забезпечення навчального
закладу антиплагіатними комп’ютерними системами. Ще одним важливим
кроком у досягненні дотримання принципів академічної доброчесності є
прописування змісту, складових академічної доброчесності, видів її порушення
та варіантів відповідних санкцій на законодавчому рівні. Відповідно до Статті
42 Закону України «Про освіту» №2145-VIII (2017 р.), академічна
доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання,
викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення
довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Зокрема,
дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними
та науковими працівниками передбачає: посилання на джерела інформації у
разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; дотримання норм
законодавства про авторське право і суміжні права; надання достовірної
інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної
інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
об’єктивне оцінювання результатів навчання. |
Опис: | Бажан Т. О., Клименко О. Р., Бажан Є. А. Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освіти // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (ХХVIІІ Каришинські читання) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 27-28 трав. 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової ; НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих НАПН України [та ін.]. – Полтава : Астрая, 2021. – C. 47-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17623 |
Розташовується у зібраннях: | 28 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|