|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24923
|
Назва: | Методологія якісної освіти в стратегії сталого розвитку: виклики та перспективи забезпеченні якості освіти |
Автори: | Дяченко-Богун, М.М. Шкура, Т.В. Гомля, Л.М. Алексєєва, С.В. Рокотянська, В.О. Сагайдак, В.Р. |
Ключові слова: | сталий розвиток концепція сталого розвитку якість освіти Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Слова «сталий розвиток» стали популярними в сучасному дискурсі, навіть
стратегічні документи та бюджет України враховують цю концепцію. «Сталий розвиток»
це переклад англійського sustainable development. «Sustainable» можна перекласти також
як «життєздатний», «екологічний» або навіть «невиснажливий». Це поняття має безліч
трактувань та варіацій, але найпоширенішим є визначення Міжнародної комісії ООН з
навколишнього середовища і розвитку. Сталий розвиток визначається – як розвиток,
який «задовольняє потреби сьогодення без шкоди для здатності майбутніх поколінь
задовольнити свої». Сталий розвиток – це спосіб організації діяльності суспільства, за
якою воно зможе існувати в довгостроковій перспективі. Суть сталого розвитку полягає
у визначенні життєздатних схем, що враховують та збалансовують економічні, соціальні
та екологічні аспекти людської діяльності. Ухвалюючи рішення, громади, компанії та
громадяни мають враховувати не лише перспективу 10-20 років, а й далеке майбутнє.
Концепція сталого розвитку стосується лише екологічної ситуації, ця концепція зачіпає
всі сфери життя: економічну, соціальну та екологічну. |
Опис: | Дяченко Богун М. М., Алєксєєва С. В.,
Гомля Л. М., Шкура Т. В., Рокотянська В. О., Сагайдак В. Р. Методологія якісної освіти в стратегії сталого розвитку: виклики
та перспективи забезпеченні якості освіти // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 338-340. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24923 |
Розташовується у зібраннях: | Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|