DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13865

Назва: Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів у Німеччині: підтримка якості та шляхи підвищення ефективності
Автори: Колотій, А.С.
Ключові слова: оцінювання
навчальна діяльність учнів
освіта
освіта Німеччини
вища освіта Німеччини
навчання
якість освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Формування надійної системи забезпечення якості освіти є одним із провідних завдань її модернізації у розвинених країнах світу. Усе більше країн та освітніх закладів у світі стають конкурентами в галузі професійної підготовки, оскільки прагнуть належним чином представляти себе на ринку освітніх послуг, демонструючи при цьому здатність забезпечення високої якості освіти на рівні міжнародних вимог. Одним із ключових питань оцінювання результатів навчально пізнавальної діяльності є процес вимірювання рівня засвоєних знань і навченості учнів і студентів, використання з цією метою різноманітних шкал, що відображують якісні й кількісні показники їх успіхів у навчанні. Багатий досвід застосування таких шкал мають зарубіжні заклади освіти: Мюнхенський технічний університет, Гайдельберзький університет Рупрехта Карла, Гумбольдтський університет.
Опис: Колотій А. С. Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів у Німеччині: підтримка якості та шляхи підвищення ефективності / А. С. Колотій // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 275-278.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13865
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
106.pdf231,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок