DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13850
|
Назва: | Передовий досвід забезпечення якості вищої освіти: зарубіжні і вітчизняні практики |
Автори: | Свєшнікова, А.О. |
Ключові слова: | освіта вища освіта якість освіти освітній простір світовий освітній простір |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Напочатку ХХІ століття у розвинутих країнах світу актуалізується проблема
забезпечення якості вищої освіти. В її основу покладено розуміння вищої освіти як
основного ресурсу підготовки висококваліфікованих спеціалістів, підвищення
продуктивності праці та рівня конкуренції на міжнародному ринку праці. Зокрема в
період останнього десятиліття при організації своєї діяльності установи освіти
запроваджують філософію загального управління якістю (TotalQualityManagement
TQM) і міжнародні стандарти якості ISO 9000. Цей підхід до управління якістю
освітнього процесу з позицій TQM пов'язаний з вдосконаленням освітніх програм і
поліпшенням якості надання освітніх послуг з метою задоволення потреб суспільства і
підготовки фахівців, що відповідають вимогам сучасного етапу розвитку економіки
країни.
Таким чином збільшується державне інвестування у розвиток вищої освіти, що в
свою чергу вимагає підвищення рівня відповідальності університетів, та створення більш
якісних умов надання освітніх послуг. |
Опис: | Свєшнікова А. О.Передовий досвід забезпечення якості вищої освіти: зарубіжні і вітчизняні практики / А. О. Свєшнікова // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 255-257. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13850 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|