DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13731
|
Назва: | Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування професійної компетентності майбутніх фахівців у технічному коледжі |
Автори: | Сойка, В.Б. |
Ключові слова: | підготовка викладача якість освіти компетентність технічний коледж викладач вищої школи професійна компетентність критерії професійної компетентності |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Для забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування
фахової компетентності майбутніх молодших спеціалістів у Технічному коледжі
Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя активно
використовуються досліджені науковцями критерії і показники рівнів
професійної компетентності.
Зокрема, у публікаціях Л. Лебедик,
визначені критерії сформованості професійної компетентності фахівців на основі
положень критеріального підходу (у критеріях має фіксуватися діяльнісний стан фахівця
суб’єкта, нести інформацію про сутнісний характер його професійної діяльності, про
ставлення і мотиви її виконання) і сутнісних характеристик професійної компетентності. |
Опис: | Сойка В. Б. Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування професійної компетентності майбутніх фахівців у технічному коледжі / В. Б. Сойка // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 80-83. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13731 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|