|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
31 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24621
|
Назва: | Організація самостійної роботи студентів як шлях підвищення якості освіти |
Автори: | Харченко, Л.П. Новописьменний, С.А. Дерев’янко, Т.В. Закалюжний, В.М. Плужнікова, Т.В. |
Ключові слова: | студент самостійна робота якість освіти професійна компетентность вища школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні перед вищою школою і освітою в цілому стоять складні
завдання підготовки фахівців високого рівня кваліфікації. У процесі
підготовки фахівця змінюється ставлення до студента і до самого процесу
навчання. Коли студент розуміє, що відповідальність за свою освіту, за
якість знань і за його результативність він несе сам, змінюється ставлення
до процесу навчання. Студент має право реалізовувати свій індивідуальний освітній процес, що вимагає численних змін не тільки в роботі викладача,
але й в освітньому середовищі і в організації навчального процесу, який має
бути пов’язаний з оновленням освітніх технологій. На одному із перших
місць серед них повинні бути технології, які передбачають самостійну
роботу. Модернізація освіти передбачає збільшення обсягу самостійної
роботи та посилення її значення. Студенти повинні формувати відповідні
компетентності, у першу чергу, у процесі позааудиторної самостійної роботи
і опановувати основи систематизованих знань. Після скорочення годин, які
відводяться на аудиторну роботу, особлива значимість самостійної роботи –
це шлях до підвищення якості знань. |
Опис: | Харченко Л. П., Новописьменний С. А., Дерев’янко Т. В., Закалюжний В. М., Плужнікова Т. В. Організація самостійної роботи студентів як
шлях підвищення якості освіти // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 110 річниці університету (м. Полтава, 30–31 травня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка, 2024. С. 40-42. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24621 |
Розташовується у зібраннях: | 31 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|