DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13766
|
Назва: | Реалізація принципу свідомості навчання в історії вітчизняної математичної освіти |
Автори: | Лутфуллін, М.В. Лутфулліна, Т.В. |
Ключові слова: | принципи навчання навчання освіта якість освіти підготовка школяра розробка підручника підручник вивчення математики |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Якість освіти належить до числа тих педагогічних проблем, які були і
залишаються актуальними на всіх етапах історичного розвитку суспільства. Про гостроту
цієї проблеми в сучасній середній і вищій школі свідчать дослідження Гончаренка,
В. Онищука, О. Савченко, Д. Тхоржевського, М. Ярмаченка та багатьох інших
вітчизняних і зарубіжних науковців.
Протягом останніх років особливу стурбованість викликає стан засвоєння
школярами математики, фізики, хімії та інших природничих дисциплін. Зокрема,
моніторинг якості математичної освіти учнів 9 х класів загальноосвітніх навчальних
закладів м. Києва свідчить про наявність значних прогалин у засвоєнні навчального
матеріалу з математичних дисциплін. Найсуттєвішими з цих прогалин, на нашу думку, є:
недостатня сформованість навичок застосовувати формули скороченого множення, п г о
члена арифметичної й геометричної прогресій, низький рівень сформованості навичок
виконувати дії з раціональними числами; низький рівень сформованості вміння
розв'язувати текстові задачі та ін. |
Опис: | Лутфуллін М. В. Реалізація принципу свідомості навчання в історії вітчизняної математичної освіти / М. В. Лутфуллін, Т. В. Лутфулліна // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 128-130. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13766 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|