DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13766

Назва: Реалізація принципу свідомості навчання в історії вітчизняної математичної освіти
Автори: Лутфуллін, М.В.
Лутфулліна, Т.В.
Ключові слова: принципи навчання
навчання
освіта
якість освіти
підготовка школяра
розробка підручника
підручник
вивчення математики
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Якість освіти належить до числа тих педагогічних проблем, які були і залишаються актуальними на всіх етапах історичного розвитку суспільства. Про гостроту цієї проблеми в сучасній середній і вищій школі свідчать дослідження Гончаренка, В. Онищука, О. Савченко, Д. Тхоржевського, М. Ярмаченка та багатьох інших вітчизняних і зарубіжних науковців. Протягом останніх років особливу стурбованість викликає стан засвоєння школярами математики, фізики, хімії та інших природничих дисциплін. Зокрема, моніторинг якості математичної освіти учнів 9 х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва свідчить про наявність значних прогалин у засвоєнні навчального матеріалу з математичних дисциплін. Найсуттєвішими з цих прогалин, на нашу думку, є: недостатня сформованість навичок застосовувати формули скороченого множення, п г о члена арифметичної й геометричної прогресій, низький рівень сформованості навичок виконувати дії з раціональними числами; низький рівень сформованості вміння розв'язувати текстові задачі та ін.
Опис: Лутфуллін М. В. Реалізація принципу свідомості навчання в історії вітчизняної математичної освіти / М. В. Лутфуллін, Т. В. Лутфулліна // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 128-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13766
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
43.pdf151,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок