DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13862
|
Назва: | Досвід покращення якості вищої освіти Японії |
Автори: | Бобир, С.О. |
Ключові слова: | освіта якість освіти освіта Японії вища освіта Японії вища освіта система освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Система
освіти
кожної
країни
має
свої
відмінні
риси,
риси,
переваги
та недоліки.
Японська
система
освіти
вражає
своєю
ефективністю
і
відданістю
традиціям.
У
післявоєнні
роки
в
країні стався
економічний
бум.
Зміни
в
економіці
тягнуть
за
собою
зміни в
інших
сферах
життя
суспільства,
в
тому
числі
і в
освіті.
В
результаті
безлічі
чинників
на
даний
момент
в
країні
висхідного
сонця
склалася
одна
з
найефективніших
систем
навчання. В
еру
науково технічного
розквіту
вища
освіта
являє
собою
найпотужніший
поштовхом
трудової
діяльності
усіх
прошарків
народу
держави.
Підготовка
високо
кваліфікованих
спеціалістів
при
цьому
проводиться
на
ідеї
низки
поглядів,
серед
яких
першорядний
принцип
первинності
всебічного
навчання.
Саме
він
дає
здатність
японським
підприємцям
запастись
такими
працівниками,
які
можуть
впевнено
врегульовувати
повсякденні
задачі
виробництва,
швидко
освоїти
новітні
технології
та
активно
впроваджувати
способи
покращення
економіки. |
Опис: | Бобир С. О. Досвід покращення якості вищої освіти Японії / С. О. Бобир // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 268-270. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13862 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|