DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13754
|
Назва: | Забезпечення якості вищої освіти України: проблеми і перспективи навчання |
Автори: | Самчук, І.А. |
Ключові слова: | освіта якість освіти вища освіта освіта України заклад вищої освіти вищий навчальний заклад |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування української освітньої системи призвело до появи актуальної
проблеми створення вітчизняної системи оцінювання та забезпечення якості вищої
освіти. По перше, це обумовлено євроінтеграційним розвитком держави, що зумовлює
врахування закордонного досвіду в забезпеченні конкурентоспроможності випускників
вищої школи на ринку праці, по друге, розвиток системи вищої освіти та підвищення
якості вищої освіти є стратегічним національним пріоритетом кожної держави, оскільки
це безпосередньо пов’язано з розвитком економіки та суспільства.
Виділяють три елементи якості вищої освіти: якість потенціалу вищої освіти,
якість процесу вищої освіти й якість результату вищої освіти. Якість потенціалу вищої
освіти виражається в таких характеристиках, як якість освітнього стандарту, якість
освітніх програм, якість матеріально технічної та інформаційно методичної бази, якість
науково педагогічних кадрів, якість викладання (навчального процесу, педагогічної
діяльності), якість наукових досліджень, якість підготовки абітурієнтів і студентів, якість
виховання тощо. |
Опис: | Самчук І. А. Забезпечення якості вищої освіти України: проблеми і перспективи навчання / І. А. Самчук // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 104-106. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13754 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|