DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12716
|
Назва: | Забезпечення якості освіти у вищій школі: вітчизняний та зарубіжний досвід |
Автори: | Дарюга, Е.В. |
Ключові слова: | вища школа освіта України якість освіти управління освітою вища освіта Великої Британії TQM |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному суспільстві якість освіти стає головним аргументом людського розвитку, який задовольняє, по-перше, прагнення людини до самовдосконалення й
саморозвитку, по-друге, потреби суспільства в освічених і висококультурних громадянах. В умовах європейської інтеграції Україна зобов'язана дотримуватися загальних стандартів якості освіти та постійно її підвищувати. Якість вищої освіти визначається як здатність задовольняти потреби споживачів і суб’єктів освітнього процесу. Оскільки запити різних соціальних, професійних груп, окремих осіб можуть бути різними, тому й результати можуть бути оцінені різними суб’єктами (студентами, батьками, викладачами, роботодавцями
тощо) за різними критеріями, на різних рівнях, що актуалізує проблему підходів
технології моніторингу та управління якістю вищої освіти. |
Опис: | Дарюга Е. В. Забезпечення якості освіти у вищій школі: вітчизняний та зарубіжний досвід / Е. В. Дарюга // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 37-40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12716 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|