DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12716

Назва: Забезпечення якості освіти у вищій школі: вітчизняний та зарубіжний досвід
Автори: Дарюга, Е.В.
Ключові слова: вища школа
освіта України
якість освіти
управління освітою
вища освіта Великої Британії
TQM
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У сучасному суспільстві якість освіти стає головним аргументом людського розвитку, який задовольняє, по-перше, прагнення людини до самовдосконалення й саморозвитку, по-друге, потреби суспільства в освічених і висококультурних громадянах. В умовах європейської інтеграції Україна зобов'язана дотримуватися загальних стандартів якості освіти та постійно її підвищувати. Якість вищої освіти визначається як здатність задовольняти потреби споживачів і суб’єктів освітнього процесу. Оскільки запити різних соціальних, професійних груп, окремих осіб можуть бути різними, тому й результати можуть бути оцінені різними суб’єктами (студентами, батьками, викладачами, роботодавцями тощо) за різними критеріями, на різних рівнях, що актуалізує проблему підходів технології моніторингу та управління якістю вищої освіти.
Опис: Дарюга Е. В. Забезпечення якості освіти у вищій школі: вітчизняний та зарубіжний досвід / Е. В. Дарюга // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 37-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12716
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf277,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок