DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3527

Назва: Боротьба послідовників Й. Штурма і Я. А. Коменського в історії шкільної освіти
Автори: Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: шкільні підручники
якість освіти
навчання без перевантажень
«застарілі хвороби школи»
філантропізм
неогуманізм
Трапп Е.
Ушинський К.Д.
Песталоцці Й.Г.
Базедов Й.
Зальцман Х.
Гумбольдт В.
класична гімназія
реальне училище
дидактичні принципи
зміст освіти
школа Фреліха
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Продовжено аналіз боротьби за реалізацію дидактичних ідей Я.А. Коменського і подолання традицій догматичного навчання в класичних гімназіях, розкрито роль філантропістів і неогуманістів у цій боротьбі. З’ясовано, що головним результатом подолання застарілих стереотипів догматичного навчання була втрата класичними гімназіями панівних позицій у системі шкільної освіти. Доведено, що системна реалізація найважливіших положень педагогічної спадщини Я.А. Коменського залишається невирішеним і водночас одним з найактуальніших завдань сучасної педагогічної теорії й практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3527
Розташовується у зібраннях:2014(61-62)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lutfullin.pdf220,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок