DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3527
|
Назва: | Боротьба послідовників Й. Штурма і Я. А. Коменського в історії шкільної освіти |
Автори: | Лутфуллін, В.С. |
Ключові слова: | шкільні підручники якість освіти навчання без перевантажень «застарілі хвороби школи» філантропізм неогуманізм Трапп Е. Ушинський К.Д. Песталоцці Й.Г. Базедов Й. Зальцман Х. Гумбольдт В. класична гімназія реальне училище дидактичні принципи зміст освіти школа Фреліха |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Продовжено аналіз боротьби за реалізацію дидактичних ідей Я.А. Коменського і подолання традицій догматичного навчання в класичних гімназіях, розкрито роль філантропістів і неогуманістів у цій боротьбі. З’ясовано, що головним результатом
подолання застарілих стереотипів догматичного навчання була втрата класичними гімназіями панівних позицій у системі
шкільної освіти. Доведено, що системна реалізація найважливіших положень педагогічної спадщини Я.А. Коменського залишається невирішеним і водночас одним з найактуальніших завдань сучасної педагогічної теорії й практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3527 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(61-62)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|