DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13673
|
Назва: | Педагогічні технології забезпечення якості освіти курсантів вищих військових навчальних закладів (ВНЗ) |
Автори: | Кравченко, А.І. |
Ключові слова: | педагогічні технології якість освіти вищий військовий навчальний заклад курсант офіцер Збройних Сил України |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Міжнародна військово-політична ситуація у світі, бойові дії на сході України потребують підтримання та удосконалення Збройних Сил на рівні, що забезпечує надійний захист суверенітету та територіальної цілісності України.
Важливою складовою боєздатності української армії є підготовка офіцерських кадрів у вищих військових навчальних закладах. Офіцер, який озброєний якісними знаннями, здатний на високому рівні виконувати функціональні обов’язки за
призначенням, бути прикладом для своїх підлеглих при веденні бойових дій. Поняття якості знань, за визначенням С. Гончаренка, це співвіднесення видів знань з елементами змісту освіти й тим самим з рівнями засвоєння. Якість знань має такі
характеристики: повноту, глибину, систематичність, системність, оперативність, гнучкість, компетентність, узагальненість. Спеціальна військова освіта передбачає не
тільки якісні знання з певного напрямку підготовки, а також і практичні уміння та навички. |
Опис: | Кравченко А. І. Педагогічні технології забезпечення якості освіти курсантів вищих військових навчальних закладів (ВНЗ) / А. І. Кравченко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 39-40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13673 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|