DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13898
|
Назва: | Концептуальні засади формування громадянької відповідальності учнівської молоді |
Автори: | Волик, І. |
Ключові слова: | освіта школяр учень учнівська молодь якість освіти особистість теорії особистості громадянська відповідальність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Одним з основних завдань Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021
року є системне підвищення якості освіти на інноваційній основі сучасного психолого педагогічного
та науково методичного супроводження навчально виховного процесу.
Загальна середня освіта визначається системою ідей, побудов і принципів, які пояснюють
організоване певним чином становлення особистості учня. Така система пояснюючих і прогнозуючих
взаємопов’язаних ідей, побудов і принципів розглядається нами як теоретична концепція. Наявні
теорії є розумовоспоглядальними, оскільки вони створені людьми, що мають різні погляди на
природу та становлення особистості.
Однією з провідних характеристик наявних концепцій особистісного розвитку школярів є
структурні концепції розвитку особистості, які розглядають питання складових успішної освітньої
діяльності. |
Опис: | Волик І. Концептуальні засади формування громадянької відповідальності учнівської молоді / І. Волик // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 34-37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13898 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|