DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13898

Назва: Концептуальні засади формування громадянької відповідальності учнівської молоді
Автори: Волик, І.
Ключові слова: освіта
школяр
учень
учнівська молодь
якість освіти
особистість
теорії особистості
громадянська відповідальність
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Одним з основних завдань Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року є системне підвищення якості освіти на інноваційній основі сучасного психолого педагогічного та науково методичного супроводження навчально виховного процесу. Загальна середня освіта визначається системою ідей, побудов і принципів, які пояснюють організоване певним чином становлення особистості учня. Така система пояснюючих і прогнозуючих взаємопов’язаних ідей, побудов і принципів розглядається нами як теоретична концепція. Наявні теорії є розумовоспоглядальними, оскільки вони створені людьми, що мають різні погляди на природу та становлення особистості. Однією з провідних характеристик наявних концепцій особистісного розвитку школярів є структурні концепції розвитку особистості, які розглядають питання складових успішної освітньої діяльності.
Опис: Волик І. Концептуальні засади формування громадянької відповідальності учнівської молоді / І. Волик // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 34-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13898
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf220,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок