DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15136

Назва: Системний підхід до забезпечення якості вищої освіти в аспекті підготовки майбутніх географів
Автори: Куліш, С.М.
Прасул, Ю.І.
Ключові слова: системний підхід
якість освіти
майбутні географи
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Останнє десятиріччя ознаменувалося активізацією уваги до якості вищої освіти як міри ефективності освітньої діяльності через результати освіти і підготовленості випускника до професійної діяльності. Це зазначено як один із моментів у статті 1 Закону України «Про вищу освіту» [1]. При цьому зазначається, що умови провадження освітньої діяльності та її результати мають відповідати законодавчим документам, стандартам вищої освіти, професійним стандартам, а за наявності навіть і міжнародним стандартам [1]. Крім цього слід враховувати запити зацікавлених сторін, як-то роботодавці, здобувачі вищої освіти, академічна спільнота тощо. Складний алгоритм взаємодії цих складових забезпечується процедурами зовнішнього та внутрішнього забезпечення якості. Ефективність такого процесу буде низькою за умови ігнорування системного підходу, який забезпечить представлення якості вищої освіти як цілісної множини взаємопов’язаних елементів з взаємозв’язками між ними. Розглянемо можливості застосування принципів системного підходу до забезпечення якості вищої освіти в аспекті підготовки географів. У наукових та методичних джерелах визначена ціла череда принципів системного підходу, серед яких цілісність, наявність генеральної мети, ієрархічність, поліфункціональність, розвиток, динаміка, детермінованість, невизначеність, сумісність елементів тощо [2; 3; 4]. Цим принципам відповідає і саме поняття якості вищої освіти згідно з моделями L. Harvey, D. Green [5, р. 12], J. Parri [6, c. 108].
Опис: Куліш С. М. Системний підхід до забезпечення якості вищої освіти в аспекті підготовки майбутніх географів / С. М. Куліш, Ю. І. Прасул // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 57-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15136
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Прасул.pdf222,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок