DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Дисертації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23441

Назва: Дидактичні умови моніторингу якості освіти майбутніх магістрів стоматології у навчальному середовищі університету
Автори: Дорохова, Н.Г.
Ключові слова: якість освіти
моніторинг якості освіти
стоматологія
майбутні магістри
Дата публікації: 3-тра-2024
Короткий огляд (реферат): Європейський стратегічний курс України на забезпечення динамічного розвитку соціальної сфери, сфери медицини та охорони здоров’я зумовлює необхідність модернізації вищої медичної освіти на засадах інтеграції інноваційних педагогічних ідей і моніторингу та оцінювання її якості. У зв’язку з цим сьогодні стає особливо актуальною проблема моніторингу якості освіти майбутніх магістрів стоматології у навчальному середовищі університету, оскільки українське суспільство функціонує в системі ринкових відносин, а система охорони здоров’я – в умовах трансформації.
Опис: Дорохова Н. Г. Дидактичні умови моніторингу якості освіти майбутніх магістрів стоматології у навчальному середовищі університету. Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Полтава, 2024.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23441
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dorohova.pdf5,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок