DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13670

Название: Парадигма виховання як методологічна основа забезпечення системи якості вищої освіти в Україні
Авторы: Хоменко, А.В.
Ключевые слова: виховання
якість освіти
вища освіта
вища освіта в Україні
розвиток освіти
навчально-виховний процес
виховання особистості
викладач
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): Сучасне суспільство потребує нового типу людини, яка здатна жити в безперервно змінному світі з урахуванням його власних якісних змін. У суспільній свідомості змінюється уявлення про людину як цінність і мету освіти й виховання: вона виступає одночасно як суб’єкт власного життя, національної історії та культури і як носій загальнолюдських цінностей, представник світової цивілізації. При цьому самовдосконалення людини, зростання здібності й потреби у самореалізації стає головною метою розвитку особистості та світового суспільства у третьому тисячолітті. На освіту і виховання покладається місія прогресивного розвитку країни через людину, здатну до духовно-морального культурного відродження, творчої професійної самореалізації та інноваційної діяльності, перетворення всіх сторін власного життя і життєдіяльності суспільства в контексті процесів глобалізації, інтеграції та інформатизації.
Описание: Хоменко А. В. Парадигма виховання як методологічна основа забезпечення системи якості вищої освіти в Україні / А. В. Хоменко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 30-33.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13670
Appears in Collections:20

Files in This Item:

File Description SizeFormat
8.pdf192,79 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback