DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13670
|
Назва: | Парадигма виховання як методологічна основа забезпечення системи якості вищої освіти в Україні |
Автори: | Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | виховання якість освіти вища освіта вища освіта в Україні розвиток освіти навчально-виховний процес виховання особистості викладач |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне суспільство потребує нового типу людини, яка здатна жити в безперервно змінному світі з урахуванням його власних якісних змін. У суспільній свідомості змінюється уявлення про людину як цінність і мету освіти й виховання: вона виступає
одночасно як суб’єкт власного життя, національної історії та культури і як носій загальнолюдських цінностей, представник світової цивілізації. При цьому самовдосконалення людини, зростання здібності й потреби у самореалізації стає головною метою розвитку особистості та світового суспільства у
третьому тисячолітті. На освіту і виховання покладається місія прогресивного розвитку країни через людину, здатну до духовно-морального культурного відродження, творчої професійної самореалізації та інноваційної діяльності, перетворення всіх сторін власного життя і життєдіяльності суспільства в контексті процесів глобалізації, інтеграції та
інформатизації. |
Опис: | Хоменко А. В. Парадигма виховання як методологічна основа забезпечення системи якості вищої освіти в Україні / А. В. Хоменко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 30-33. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13670 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|