DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2805

Назва: Освітній моніторинг як складова менеджменту навчального закладу
Автори: Федоренко, В.М.
Даценко, О.А.
Ключові слова: якість освіти
моніторинг
освітній моніторинг
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Аналізуючи процеси розвитку суспільства, можна виділити фактори, що зумовлюють невпинний процес інформатизації. Це, в першу чергу, збільшення потоку наукової інформації, по-друге, це динамічний розвиток сучасного суспільства, по-третє, це зростання соціальної ролі особистості. Перераховані фактори, безумовно, вимагають якісно нового рівня освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2805
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Fedorenko.pdf125,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок