DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13669

Назва: Нормування навчальної діяльності школярів і студентів як провідний чинник піднесення якості освіти
Автори: Лутфуллін, В.С.
Лутфуллін, М.В.
Ключові слова: школяр
навчальна діяльність
якість освіти
навчальне перевантаження
освіта
перевантаження
бажання навчатись
навчання
нормування навчального процесу
нормоване навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку освіти серед численних проблем підвищення ефективності навчання, як свідчать дослідження провідних українських педагогів С. Гончаренка, О. Савченко, Д. Тхоржевського, М. Ярмаченка та багатьох інших вітчизняних і зарубіжних авторів, найболючішими є проблеми нормування навчальної діяльності учнів і усунення навчальних перевантажень. Більшість авторів навчальних програм і підручників майже ніколи не замислюється над питанням про зменшення обсягу навчального матеріалу з відповідних предметів, не говорячи про необхідність обмеження сукупного обсягу з усіх предметів. Тому не дивно, що питання нормування навчальної діяльності школярів і студентів не знаходить позитивного вирішення. Проблеми нормування обсягу навчального матеріалу і усунення перевантажень мають давню історію, вони були чітко сформульовані Я. А. Коменським у «Великій дидактиці»: «Ніхто не буде переобтяженим надмірною кількістю матеріалу, що підлягає вивченню.
Опис: Лутфуллін В. С. Нормування навчальної діяльності школярів і студентів як провідний чинник піднесення якості освіти / В. С. Лутфуллін, М. В. Лутфуллін // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 27-30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13669
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
7.pdf230,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок