DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13669
|
Назва: | Нормування навчальної діяльності школярів і студентів як провідний чинник піднесення якості освіти |
Автори: | Лутфуллін, В.С. Лутфуллін, М.В. |
Ключові слова: | школяр навчальна діяльність якість освіти навчальне перевантаження освіта перевантаження бажання навчатись навчання нормування навчального процесу нормоване навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку освіти серед численних проблем підвищення
ефективності навчання, як свідчать дослідження провідних українських педагогів С. Гончаренка, О. Савченко, Д. Тхоржевського, М. Ярмаченка та багатьох інших вітчизняних і зарубіжних авторів, найболючішими є проблеми нормування навчальної діяльності учнів і усунення навчальних перевантажень. Більшість авторів навчальних програм і підручників майже ніколи не замислюється над питанням про зменшення обсягу навчального матеріалу з відповідних предметів, не говорячи про необхідність обмеження сукупного обсягу з усіх предметів. Тому не дивно, що питання
нормування навчальної діяльності школярів і студентів не знаходить позитивного вирішення. Проблеми нормування обсягу навчального матеріалу і усунення перевантажень мають давню історію, вони були чітко сформульовані Я. А. Коменським у «Великій дидактиці»: «Ніхто не буде переобтяженим надмірною кількістю матеріалу, що підлягає вивченню. |
Опис: | Лутфуллін В. С. Нормування навчальної діяльності школярів і студентів як провідний чинник піднесення якості освіти / В. С. Лутфуллін, М. В. Лутфуллін // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 27-30. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13669 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|