DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/391

Назва: Моніторинг якості освіти у ВНЗ: кваліметричний підхід
Автори: Аннєнкова, І.
Ключові слова: моніторинг якості освіти
якість освіти
кваліметрія
експертне оцінювання
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі моніторингу якості освіти у ВНЗ з використанням кваліметричного підходу. Обґрунтовано підхід до оцінювання якості ключових процесів діяльності ВНЗ, заснований на комплексній кваліметричній моделі. Розглянуто методичні основи оцінювання ключових процесів діяльності ВНЗ методом експертних оцінок на основі запропонованої системи показників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/391
Розташовується у зібраннях:2012(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Annenk.pdf226,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок