DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(28) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18631
|
Назва: | Цифрові технології як ефективний інструмент моніторингу якості вищої медичної освіти |
Автори: | Дорохова, Н.Г. |
Ключові слова: | моніторинг вища медична освіта цифрові технології суб’єкти моніторингу об’єкти моніторингу якість освіти Google Форми WebAnketa Survio віртуальна дошка Padlet |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу теоретичної літератури та власного практичного досвіду схарактеризовано суть та особливості цифрових технологій як ефективного інструменту моніторингу якості вищої медичної освіти. Запропоновано цифрові інструменти, котрі будуть ефективними під час будь-якого виду моніторингу (педагогічного, професіографічного та освітнього): цифрові сервіси для анкетування Google Форми, WebAnketa, Survio та віртуальну дошку Padlet. З’ясовано, що цифрові інструменти та їх змістове наповнення складають інформаційну основу управління якістю освіти у Полтавському державному медичному університеті, спрямовану на отримання оперативної та достовірної інформації про її якість підготовки студентів за освітніми програмами, умови досягнення якісно нових освітніх результатів. |
Опис: | Дорохова Н. Г. Цифрові технології як ефективний інструмент моніторингу якості вищої медичної освіти. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 28. С. 64-69. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18631 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(28)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|