|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20217
|
Назва: | Характеристика дидактичних умов моніторингу якості освіти майбутніх магістрантів стоматології у навчальному середовищі університету |
Автори: | Гриньова, М.В. Дорохова, Н.Г. Жамардій, В.О. |
Ключові слова: | характеристика дидактичних умов моніторинг магістри навчальне середовище якість освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Зміст статті полягає в характеристиці дидактичних умов моніторингу якості
освіти майбутніх магістрів стоматології у навчальному середовищі
університету. Визначено, що реформування вищої освіти в Україні передбачає її
переорієнтацію, гуманізацію та демократизацію, спрямовану на створення
сучасної системи моніторингу та оцінювання якості освіти в навчальному
середовищі здобувачів вищої освіти. Досліджено, що на сьогодні моніторинг
якості освіти майбутніх магістрів стоматології у навчальному середовищі
університету полягає в забезпеченні ефективного, об’єктивного
інформаційного відображення стану якості системи вищої освіти, відстеження
динаміки якості надання освітніх послуг, ефективності управління якістю
вищої освіти, виявлення змін, що впливають на якість вищої освіти й освітньої
діяльності, а також вивченні ефективності роботи закладу, результатів
організації навчально-методичної і наукової роботи. З’ясовано, що розглянуті
дидактичні умови в загальнодидактичному контексті покликані регулювати процес
навчання, контролювати його та оцінювати програмні результати навчання, а також
виступають методичною основою для створення системи моніторингу якості освіти
майбутніх магістрів-стоматологів у навчальному середовищі університету. Подальша їх
успішна реалізація залежить від багатьох факторів: розвитку дидактики, педагогіки,
освітнього менеджменту, педагогічного моніторингу, рівня цифровізації освіти загалом і
конкретного медичного закладу вищої освіти зокрема, організації відділів забезпечення
якості освіти. |
Опис: | Гриньова М. В., Дорохова Н. Г., Жамардій В. О. Характеристика дидактичних умов моніторингу якості освіти майбутніх магістрантів стоматології у навчальному середовищі університету // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 80-88. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20217 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(30)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|