DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20217

Назва: Характеристика дидактичних умов моніторингу якості освіти майбутніх магістрантів стоматології у навчальному середовищі університету
Автори: Гриньова, М.В.
Дорохова, Н.Г.
Жамардій, В.О.
Ключові слова: характеристика дидактичних умов
моніторинг
магістри
навчальне середовище
якість освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Зміст статті полягає в характеристиці дидактичних умов моніторингу якості освіти майбутніх магістрів стоматології у навчальному середовищі університету. Визначено, що реформування вищої освіти в Україні передбачає її переорієнтацію, гуманізацію та демократизацію, спрямовану на створення сучасної системи моніторингу та оцінювання якості освіти в навчальному середовищі здобувачів вищої освіти. Досліджено, що на сьогодні моніторинг якості освіти майбутніх магістрів стоматології у навчальному середовищі університету полягає в забезпеченні ефективного, об’єктивного інформаційного відображення стану якості системи вищої освіти, відстеження динаміки якості надання освітніх послуг, ефективності управління якістю вищої освіти, виявлення змін, що впливають на якість вищої освіти й освітньої діяльності, а також вивченні ефективності роботи закладу, результатів організації навчально-методичної і наукової роботи. З’ясовано, що розглянуті дидактичні умови в загальнодидактичному контексті покликані регулювати процес навчання, контролювати його та оцінювати програмні результати навчання, а також виступають методичною основою для створення системи моніторингу якості освіти майбутніх магістрів-стоматологів у навчальному середовищі університету. Подальша їх успішна реалізація залежить від багатьох факторів: розвитку дидактики, педагогіки, освітнього менеджменту, педагогічного моніторингу, рівня цифровізації освіти загалом і конкретного медичного закладу вищої освіти зокрема, організації відділів забезпечення якості освіти.
Опис: Гриньова М. В., Дорохова Н. Г., Жамардій В. О. Характеристика дидактичних умов моніторингу якості освіти майбутніх магістрантів стоматології у навчальному середовищі університету // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 80-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20217
Розташовується у зібраннях:2022(30)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf379,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок