DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/416

Назва: Моніторинг: компаративний аналіз поняття
Автори: Кічула, М.
Ключові слова: моніторинг
якість освіти
евалуація
оцінювання
управління
інформація
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті автор робить спробу здійснити порівняльний аналіз розвитку поняття «моніторинг» у науково-педагогічній літературі Польщі та України. Для більш широкого розуміння моніторингу вивчаються ключові поняття, що використовуються для окреслення змісту такого складного феномену. Розглядаються основні завдання, які виконує моніторинг в освітніх системах досліджуваних країн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/416
Розташовується у зібраннях:2012(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kichula.pdf232,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок