DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/416
|
Назва: | Моніторинг: компаративний аналіз поняття |
Автори: | Кічула, М. |
Ключові слова: | моніторинг якість освіти евалуація оцінювання управління інформація |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор робить спробу здійснити порівняльний аналіз розвитку поняття «моніторинг» у науково-педагогічній літературі Польщі та України. Для більш широкого розуміння моніторингу вивчаються ключові поняття, що використовуються для окреслення змісту такого складного феномену. Розглядаються основні завдання, які виконує моніторинг в освітніх системах досліджуваних країн. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/416 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|