DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми НУШ

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 80 із 86
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Steam-проєкти у НУШ: досвід школиБогатирьова, І.М.; Саєнко, Т.Б.; Рохман, Ю.М.
2022Адаптація майбутніх учителів природничих наук до умов та форм проведення сучасного освітнього процесуПоловинка, Д.С.
2021Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освітиТкаченко, М.А.
2023Використання інноваційних педагогічних технологій на заняттях технологічної освітньої галузі НУШБохонько, Є.О.; Поліщук, В.О.
2019Вплив соціальних мереж на безпеку життя у професійній діяльності педагогаЯрослав, Т.О.
2024Врахування індивідуальних особливостей молодших школярів в освітньому процесі НУШКисла, О.; Коваль, В.
2023Гейміфікація як інструмент активізації навчального процесу у соціальних мережах початкової школи в умовах НУШЛіненко, Н.
2019Гендерна проблематика в контексті Нової української школиБайдюк, Н.В.
2023До питання основних принципів методики формування предметної компетентності в умовах НУШРябець, С.І.; Мисник, А.В.
2016До питання про розробку проекту "Нова українська школа: нові стандарти загальноосвітньої школи"Страшко, С.В.; Білик, В.Г.; Бойчук, Ю.Д.; Босенко, А.І.; Гончаренко, М.С.; Гриньова, М.В.; Дутчак, М.В.
2023Екскурсії до Хорольського ботанічного саду як один із способів реалізації змісту навчальних програм природничої освітньої галузі НУШ у 5-6 класахЄгоркіна, С.О.
2021Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області)Тесля, Л.В.
2018Ергономічні особливості організації навчальних центрів (осередків) в НУШПочинок, Є.А.
2019Етнопедагогічні засади і національно-духовні цінності Нової української школиРуденко, Ю.Д.
2019Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школиМірошніченко, Т.В.
2020Застосування моделі «Перевернутий клас» у Новій українській школіШпак, В.П.
2024Зв’язок і наступність ідей Г. Ващенка про фізичне виховання молоді з ключовими положеннями НУШМокляк, В.М.; Петренко, Л.М.
2020Змістова характеристика понятійного конструкту «Формування пізнавального інтересу особистості школяра до трудового навчання»Іманова, С.
2024Індивідуалізація навчання математики учнів НУШМоторіна, В.Г.; Савченко, М.П.
2019Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліоТопчій, Н.М.
2020Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребамиМатвеєва, Н.О.
2022Інновації та особливості впровадження реформ НУШ для 5-9 класів з природничих наукБаранник, Н.В.
2019Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змінГорда, К.
2018Компетентністний підхід у сучасній здоров'язберігаючій освітіВоробйова, О.М.; Хлібкевич, С.Б.
2023Метод проєктів як засіб формування наскрізних умінь, ключових компетентностей та організації діяльнісного підходу на уроках хімії в НУШРак, Ж.В.
2023Методичні аспекти технологічної освіти молодших школярів в умовах НУШСиволап, О.В.
2020Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школіДворовенко, С.Є,
2024Методологія CLIL у контексті формування культурної грамотностіПолєжаєв, Ю.Г.
2022Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктівІгнатенко, М.М.
2019Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запитиМихайлик, В.
2023Нова українська школа: концептуальні засади та практична реалізація реформиНємцева, Н.С.
2023Нова українська школа: особливості вивчення предмету «Технології»Дубик, Н.П.
2021Нова школа має вирощувати громадянина, а не людину з набором компетентностейВаракіна, Т.П.; Орлова, Л.Я.; Решта, Т.М.
2019НУШ: вчимо навчати на крилах сучасностіКрилевець, М.П.
2020Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школіСагайдак, В.Р.; Гриньова, М.В.; Пашко, Л.Ф.
2022Окремі вектори підготовки майбутнього вчителя до впровадження STEAM-освіти у НУШЦимбалюк, О.
2023Організація навчального проектування учнів на уроках технологій в умовах НУШЗахарчук, В.М.
2024Організація спостережень за равликами в початковій школіВласенко, Н.; Романинець, Ю.
2020Освітнє середовище НУШ як психолого-педагогічна проблема сучасностіПочинок, Є.А.; Слинько, Н.В.
2023Основні теоретичні підходи до національно-патріотичного виховання учнів НУШНадточій, Р.
2022Особливості викладання інтегрованого курсу мистецтва у початковій школіРадченко, А.
2023Партнерська взаємодія як інноваційний компонент нової української школиПочинок, Є.А.
2020Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в сучасностіТкач, М.О.
2023Переваги застосування формувального оцінювання в старшій школі НУШБожинська, М.А.
2023Перспективи розвитку технологічної освіти в НУШ: регіональний аспектКозленко, А.В.
2023Підвищення професійної компетентності педагогів з питань професійної орієнтації в Новій українській школіОстапенко, А.С.
2019Підготовка вчителів до проектування дидактичної системи в руслі виконання положень "Концепції Нової української школи"Стрельніков, В.Ю.
2019Підготовка вчителя в руслі Концепції Нової української школиДіденко, М.
2020Підготовка вчителя нової української школи: сучасний стан і перспективиЛимар, Т.О.
2019Підготовка вчителя початкової школи до формування громадянської компетентності учнів в умовах НУШКулімова, Ю.Г.
2023Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної діяльностіТвердрхліб, О.В.; Харченко, Л.П.; Журавльова, І.М.
2021Підготовка майбутнього вчителя початкової ланки освіти до виховання демократичної громадянськості молоді в НУШПогребняк, В.А.
2018Підготовка студентів педагогічних закладів освіти до роботи в НУШ через впровадження інтерактивних технологій навчанняБарда, С.І.
2023Підприємливість – ключова компетентність здобувача початкової освіти НУШВоронова, В.С.; Починок, Є.А.
2022Природничі дисципліни в системі підготовки вчителів НУШМарценюк, Т.І.; Щербань, М.М.
2024Про деякі особливості педагогічного дизайну уроку хімії у Новій українській школіШепенюк, І.М.
2019Професійна мотивація майбутніх учителів у вимірі розбудови "Нової української школи"Ільченко, О.Ю.
2024Професійна підготовка сучасного вчителя в умовах воєнного стануТихонович, Н.
2020Профілактика синдрому емоційного вигорання вчителів початкових класів в умовах НУШПочинок, Є.А.
2019Психологічні чинники розвитку особистості молодшого школяра в умовах інноваційного освітнього середовища Нової української школиШпак, В.П.
2021Реалізація завдань змістової лінії "Робота з даними" в НМК з математики для 3 класу НУШЛистопад, Н.П.
2023Реформа НУШ: інновації та особливості впровадження для дисциплін природничого циклуДяченко-Богун, М.М.
2020Робота з текстом в початковій школіБогданець-Білоскаленко, Н.І.
2024Розвиток обдарованостей молодших школярів на уроках математикиВласенко, Н.
2023Роль практичного методу у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів 10 класу на уроках біологіїЛобода, І.А.
2024Роль формувального оцінювання у формуванні адекватної самооцінки здобувачів освіти НУШБожинська, М.А.
2018Система освіти в приватній школі «Чарівний світ»Гандзюк, О.
2024Соціально-емоційне навчання та тілесний інтелектЛядський, І.К.
2024Соціально-емоційні та етичні аспекти навчання в Новій українській школі предметів природничої освітньої галузіСевастьян, Л.О.; Туриця, Н.В.; Порубай, О.А.
2023Сучасні підходи до викладання предмету «Технології» в контексті НУШКуратнік, Т.В.
2021Творчість як феномен концепту інновацій у освітньому просторіБогута, В.М.
2023Технологічна освітня галузь – пріоритет Нової української школиКлепко, С.Ф.
2018Технологія "Web-квест" як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШХоменко, Л.Г.
2019Технологія BYORD у формуванні математичної компетентності майбутніх учителів початкової школиШикиринська, О.В.
2022Управління педагогічною взаємодією у колективі закладу освіти в умовах НУШБілько, М.С.; Бабенко, І.В.
2018Урахування вчителем НУШ особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного вікуМосковець, Л.П.
2024Форми і методи навчання хімії у Новій українській школіШиян, Н.І.; Криворучко, А.В.
2019Формування екологічної компетентності вчителів початкової ланки освіти в умовах Нової української школиВласенко, Н.О.
2022Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках природничого циклуБараннік, Н.; Дяченко-Богун, М.М.
2019Формування інноваційної методичної компетентності майбутнього вчителя Нової української школиЛиктей, Л.М.
Відображення результатів від 1 до 80 із 86
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок