|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми НУШ
Відображення результатів від 1 до 80 із 86
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2024 | Steam-проєкти у НУШ: досвід школи | Богатирьова, І.М.; Саєнко, Т.Б.; Рохман, Ю.М. |
2022 | Адаптація майбутніх учителів природничих наук до умов та форм проведення сучасного освітнього процесу | Половинка, Д.С. |
2021 | Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освіти | Ткаченко, М.А. |
2023 | Використання інноваційних педагогічних технологій на заняттях технологічної освітньої галузі НУШ | Бохонько, Є.О.; Поліщук, В.О. |
2019 | Вплив соціальних мереж на безпеку життя у професійній діяльності педагога | Ярослав, Т.О. |
2024 | Врахування індивідуальних особливостей молодших школярів в освітньому процесі НУШ | Кисла, О.; Коваль, В. |
2023 | Гейміфікація як інструмент активізації навчального процесу у соціальних мережах початкової школи в умовах НУШ | Ліненко, Н. |
2019 | Гендерна проблематика в контексті Нової української школи | Байдюк, Н.В. |
2023 | До питання основних принципів методики формування предметної компетентності в умовах НУШ | Рябець, С.І.; Мисник, А.В. |
2016 | До питання про розробку проекту "Нова українська школа: нові стандарти загальноосвітньої школи" | Страшко, С.В.; Білик, В.Г.; Бойчук, Ю.Д.; Босенко, А.І.; Гончаренко, М.С.; Гриньова, М.В.; Дутчак, М.В. |
2023 | Екскурсії до Хорольського ботанічного саду як один із способів реалізації змісту навчальних програм природничої освітньої галузі НУШ у 5-6 класах | Єгоркіна, С.О. |
2021 | Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області) | Тесля, Л.В. |
2018 | Ергономічні особливості організації навчальних центрів (осередків) в НУШ | Починок, Є.А. |
2019 | Етнопедагогічні засади і національно-духовні цінності Нової української школи | Руденко, Ю.Д. |
2019 | Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2020 | Застосування моделі «Перевернутий клас» у Новій українській школі | Шпак, В.П. |
2024 | Зв’язок і наступність ідей Г. Ващенка про фізичне виховання молоді з ключовими положеннями НУШ | Мокляк, В.М.; Петренко, Л.М. |
2020 | Змістова характеристика понятійного конструкту «Формування пізнавального інтересу особистості школяра до трудового навчання» | Іманова, С. |
2024 | Індивідуалізація навчання математики учнів НУШ | Моторіна, В.Г.; Савченко, М.П. |
2019 | Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліо | Топчій, Н.М. |
2020 | Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами | Матвеєва, Н.О. |
2022 | Інновації та особливості впровадження реформ НУШ для 5-9 класів з природничих наук | Баранник, Н.В. |
2019 | Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змін | Горда, К. |
2018 | Компетентністний підхід у сучасній здоров'язберігаючій освіті | Воробйова, О.М.; Хлібкевич, С.Б. |
2023 | Метод проєктів як засіб формування наскрізних умінь, ключових компетентностей та організації діяльнісного підходу на уроках хімії в НУШ | Рак, Ж.В. |
2023 | Методичні аспекти технологічної освіти молодших школярів в умовах НУШ | Сиволап, О.В. |
2020 | Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школі | Дворовенко, С.Є, |
2024 | Методологія CLIL у контексті формування культурної грамотності | Полєжаєв, Ю.Г. |
2022 | Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктів | Ігнатенко, М.М. |
2019 | Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запити | Михайлик, В. |
2023 | Нова українська школа: концептуальні засади та практична реалізація реформи | Нємцева, Н.С. |
2023 | Нова українська школа: особливості вивчення предмету «Технології» | Дубик, Н.П. |
2021 | Нова школа має вирощувати громадянина, а не людину з набором компетентностей | Варакіна, Т.П.; Орлова, Л.Я.; Решта, Т.М. |
2019 | НУШ: вчимо навчати на крилах сучасності | Крилевець, М.П. |
2020 | Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школі | Сагайдак, В.Р.; Гриньова, М.В.; Пашко, Л.Ф. |
2022 | Окремі вектори підготовки майбутнього вчителя до впровадження STEAM-освіти у НУШ | Цимбалюк, О. |
2023 | Організація навчального проектування учнів на уроках технологій в умовах НУШ | Захарчук, В.М. |
2024 | Організація спостережень за равликами в початковій школі | Власенко, Н.; Романинець, Ю. |
2020 | Освітнє середовище НУШ як психолого-педагогічна проблема сучасності | Починок, Є.А.; Слинько, Н.В. |
2023 | Основні теоретичні підходи до національно-патріотичного виховання учнів НУШ | Надточій, Р. |
2022 | Особливості викладання інтегрованого курсу мистецтва у початковій школі | Радченко, А. |
2023 | Партнерська взаємодія як інноваційний компонент нової української школи | Починок, Є.А. |
2020 | Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в сучасності | Ткач, М.О. |
2023 | Переваги застосування формувального оцінювання в старшій школі НУШ | Божинська, М.А. |
2023 | Перспективи розвитку технологічної освіти в НУШ: регіональний аспект | Козленко, А.В. |
2023 | Підвищення професійної компетентності педагогів з питань професійної орієнтації в Новій українській школі | Остапенко, А.С. |
2019 | Підготовка вчителів до проектування дидактичної системи в руслі виконання положень "Концепції Нової української школи" | Стрельніков, В.Ю. |
2019 | Підготовка вчителя в руслі Концепції Нової української школи | Діденко, М. |
2020 | Підготовка вчителя нової української школи: сучасний стан і перспективи | Лимар, Т.О. |
2019 | Підготовка вчителя початкової школи до формування громадянської компетентності учнів в умовах НУШ | Кулімова, Ю.Г. |
2023 | Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної діяльності | Твердрхліб, О.В.; Харченко, Л.П.; Журавльова, І.М. |
2021 | Підготовка майбутнього вчителя початкової ланки освіти до виховання демократичної громадянськості молоді в НУШ | Погребняк, В.А. |
2018 | Підготовка студентів педагогічних закладів освіти до роботи в НУШ через впровадження інтерактивних технологій навчання | Барда, С.І. |
2023 | Підприємливість – ключова компетентність здобувача початкової освіти НУШ | Воронова, В.С.; Починок, Є.А. |
2022 | Природничі дисципліни в системі підготовки вчителів НУШ | Марценюк, Т.І.; Щербань, М.М. |
2024 | Про деякі особливості педагогічного дизайну уроку хімії у Новій українській школі | Шепенюк, І.М. |
2019 | Професійна мотивація майбутніх учителів у вимірі розбудови "Нової української школи" | Ільченко, О.Ю. |
2024 | Професійна підготовка сучасного вчителя в умовах воєнного стану | Тихонович, Н. |
2020 | Профілактика синдрому емоційного вигорання вчителів початкових класів в умовах НУШ | Починок, Є.А. |
2019 | Психологічні чинники розвитку особистості молодшого школяра в умовах інноваційного освітнього середовища Нової української школи | Шпак, В.П. |
2021 | Реалізація завдань змістової лінії "Робота з даними" в НМК з математики для 3 класу НУШ | Листопад, Н.П. |
2023 | Реформа НУШ: інновації та особливості впровадження для дисциплін природничого циклу | Дяченко-Богун, М.М. |
2020 | Робота з текстом в початковій школі | Богданець-Білоскаленко, Н.І. |
2024 | Розвиток обдарованостей молодших школярів на уроках математики | Власенко, Н. |
2023 | Роль практичного методу у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів 10 класу на уроках біології | Лобода, І.А. |
2024 | Роль формувального оцінювання у формуванні адекватної самооцінки здобувачів освіти НУШ | Божинська, М.А. |
2018 | Система освіти в приватній школі «Чарівний світ» | Гандзюк, О. |
2024 | Соціально-емоційне навчання та тілесний інтелект | Лядський, І.К. |
2024 | Соціально-емоційні та етичні аспекти навчання в Новій українській школі предметів природничої освітньої галузі | Севастьян, Л.О.; Туриця, Н.В.; Порубай, О.А. |
2023 | Сучасні підходи до викладання предмету «Технології» в контексті НУШ | Куратнік, Т.В. |
2021 | Творчість як феномен концепту інновацій у освітньому просторі | Богута, В.М. |
2023 | Технологічна освітня галузь – пріоритет Нової української школи | Клепко, С.Ф. |
2018 | Технологія "Web-квест" як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШ | Хоменко, Л.Г. |
2019 | Технологія BYORD у формуванні математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи | Шикиринська, О.В. |
2022 | Управління педагогічною взаємодією у колективі закладу освіти в умовах НУШ | Білько, М.С.; Бабенко, І.В. |
2018 | Урахування вчителем НУШ особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку | Московець, Л.П. |
2024 | Форми і методи навчання хімії у Новій українській школі | Шиян, Н.І.; Криворучко, А.В. |
2019 | Формування екологічної компетентності вчителів початкової ланки освіти в умовах Нової української школи | Власенко, Н.О. |
2022 | Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках природничого циклу | Бараннік, Н.; Дяченко-Богун, М.М. |
2019 | Формування інноваційної методичної компетентності майбутнього вчителя Нової української школи | Ликтей, Л.М. |
Відображення результатів від 1 до 80 із 86
|