DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12301

Назва: Технологія BYORD у формуванні математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Шикиринська, О.В.
Ключові слова: термін BYORD
BYORD
Нова українська школа
НУШ
компетентність
компетентнісний підхід
майбутній вчитель
майбутній вчитель початкової школи
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Аналіз визначень поняття «компетентність», що дають фахівці у сфері впровадження компетентнісного підходу у практику загальноосвітньої і вищої школи (К. Волохата, О. Голюк, Г. Кіт, Н. Лазаренко, О. Овчарук, Н. Ничкало, О. Пометун, С. Сисоєва, Л. Сохань та ін.) дозволяє сформулювати математичну компетентність майбутнього вчителя початкової школи як динамічну комбінацію знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що характеризує здатність особи здійснювати розвиток, виховання та освіту молодших школярів засобами математики. Термін BYOD дослівно перекладається як "bring your own device", або - "принеси свій власний пристрій". Використання технології Byod у ході засвоєння майбутніми вчителями початкової школи знань з методики математики (як однієї із складових математичної компетентності) відповідає вимогам сучасного навчання:...
Опис: Шикиринська О. В. Технологія BYORD у формуванні математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / О. В. Шикиринська // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 123-125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12301
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39.pdf312,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок