DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13800

Назва: Підготовка вчителя нової української школи: сучасний стан і перспективи
Автори: Лимар, Т.О.
Ключові слова: Нова українська школа
НУШ
освіта України
освітня система
освітній простір
освітня політика
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Соціально економічні перетворення, які відбуваються сьогодні в Україні, потребують висококваліфікованих фахівців широкого спектру галузей народного господарства. Зрозуміло, що навчання, формування майбутнього фахівця починається зі школи . Звідси постають відповідні вимоги та завдання щодо функціонування середніх шкіл нашої держави. Розуміючи значення та важливість школи, Верховною Радою України 5 вересня 2017 року було прийнято Закон "Про Освіту", рішенням якого стало впровадження Нової української школи. Важливою складовою формування Нової української школи є підготовка учителя , який повинен відповідати найважливішим критеріям такої школи . Нова українська школа це школа, яку хочеться відвідувати учням. Тут вчать мислити і допомагають відстоювати власну думку.
Опис: Лимар Т. О. Підготовка вчителя нової української школи: сучасний стан і перспективи / Т. О. Лимар // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 174-176.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13800
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
61.pdf174,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок