DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13800
|
Назва: | Підготовка вчителя нової української школи: сучасний стан і перспективи |
Автори: | Лимар, Т.О. |
Ключові слова: | Нова українська школа НУШ освіта України освітня система освітній простір освітня політика |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Соціально економічні
перетворення,
які
відбуваються
сьогодні
в
Україні,
потребують
висококваліфікованих
фахівців
широкого
спектру
галузей
народного
господарства.
Зрозуміло,
що
навчання,
формування
майбутнього
фахівця
починається
зі
школи
.
Звідси
постають
відповідні
вимоги
та
завдання
щодо
функціонування
середніх
шкіл
нашої
держави.
Розуміючи
значення
та
важливість
школи,
Верховною
Радою
України
5
вересня
2017
року
було
прийнято
Закон
"Про
Освіту",
рішенням
якого
стало
впровадження
Нової
української
школи.
Важливою
складовою
формування
Нової
української
школи
є
підготовка
учителя
,
який
повинен
відповідати
найважливішим
критеріям
такої
школи
.
Нова
українська
школа
це
школа,
яку
хочеться
відвідувати
учням.
Тут
вчать
мислити
і
допомагають
відстоювати
власну
думку. |
Опис: | Лимар Т. О. Підготовка вчителя нової української школи: сучасний стан і перспективи / Т. О. Лимар // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 174-176. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13800 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|