DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13881

Назва: Професійна мотивація майбутніх учителів у вимірі розбудови "Нової української школи"
Автори: Ільченко, О.Ю.
Ключові слова: підготовка вчителя
Нова українська школа
НУШ
школа
майбутній педагог
методи навчання
мотиви навчальної діяльності
середня освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», ухвалена у 2016 р., розкриває стратегічні шляхи її оновлення в Україні до 2029 р. Серед дев’яти ключових компонентів формули нової школи другу позицію по праву займає умотивований учитель, який мусить бути конкурентоспроможним, професійно мобільним, соціально відповідальним, здатним оперативно реагувати й адаптуватися до мінливих умов інформаційно глобального світу, відкритим для творчого сприйняття нових ідей і готовим їх реалізовувати на практиці і, головне, – здатним постійно дбати про власний особистісний і професійний розвиток. «Школа українська буде успішна, якщо до неї прийде успішний учитель. Він – успішний вчитель та фахівець – вирішить дуже багато питань щодо якості викладання, обсягу домашніх завдань, комунікації з дітьми та адміністрацією школи. До дітей має прийти людина лідер, яка може вести за собою, яка любить свій предмет, яка його фахово викладає» – так зазначається у Концепції нової української школи.
Опис: Ільченко О. Ю. Професійна мотивація майбутніх учителів у вимірі розбудови "Нової української школи" / О. Ю. Ільченко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 7-10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13881
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf252,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок