DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13881
|
Назва: | Професійна мотивація майбутніх учителів у вимірі розбудови "Нової української школи" |
Автори: | Ільченко, О.Ю. |
Ключові слова: | підготовка вчителя Нова українська школа НУШ школа майбутній педагог методи навчання мотиви навчальної діяльності середня освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти
«Нова українська школа», ухвалена у 2016 р., розкриває стратегічні шляхи її оновлення в Україні до
2029 р.
Серед дев’яти ключових компонентів формули нової школи другу позицію по праву займає
умотивований учитель, який мусить бути конкурентоспроможним, професійно мобільним, соціально
відповідальним, здатним оперативно реагувати й адаптуватися до мінливих умов інформаційно
глобального світу, відкритим для творчого сприйняття нових ідей і готовим їх реалізовувати на
практиці і, головне, – здатним постійно дбати про власний особистісний і професійний розвиток.
«Школа українська буде успішна, якщо до неї прийде успішний учитель. Він – успішний вчитель та
фахівець – вирішить дуже багато питань щодо якості викладання, обсягу домашніх завдань,
комунікації з дітьми та адміністрацією школи. До дітей має прийти людина лідер, яка може вести за
собою, яка любить свій предмет, яка його фахово викладає» – так зазначається у Концепції нової
української школи. |
Опис: | Ільченко О. Ю. Професійна мотивація майбутніх учителів у вимірі розбудови "Нової української школи" / О. Ю. Ільченко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 7-10. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13881 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|