DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13904
|
Назва: | Підготовка вчителя в руслі Концепції Нової української школи |
Автори: | Діденко, М. |
Ключові слова: | Нова українська школа середня освіта вчитель школа компетентнісно-орієнтована освіта компетентністний підхід педагог НУШ |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета –
створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це
відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. НУШ – це школа, до якої приємно ходити
учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати
власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати
цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація
особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та
цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж
життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської
активності.
Формула нової школи складається з дев’яти ключових компонентів Перший – це повністю
новий зміст оствіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної
самореалізації в суспільстві. |
Опис: | Діденко М. Підготовка вчителя в руслі Концепції Нової української школи / М. Діденко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 46-48. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13904 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|