| 
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
 Факультети >
 Факультет Технологій та дизайну >
 Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
 Матеріали наукових конференцій та семінарів >
 Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >
 
        
            | Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21392 |  
 
| Назва: | Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктів |  | Автори: | Ігнатенко, М.М. |  | Ключові слова: | НУШ проектна діяльність
 AGILE-підхід
 дизайн-проєкт
 |  | Дата публікації: | 2022 |  | Короткий огляд (реферат): | Ми є свідками безперервної і швидкої зміни сучасного світу – нові технології з’являються, стрімко злітають на пік популярності і зникають
не лише у високотехнологічних сферах бізнесу, але й навіть в побуті.
Саме тому компанії, які хочуть бути конкурентоспроможними,
переходять на проектне управління і потребують співробітників, здатних
працювати в умовах невизначеності, великого обсягу різнорідної
інформації і безперервних змін.
У концепції НУШ, а також у новому державному стандарті освіти
враховані актуальні потреби в співробітниках нового типу, і програма
дослідницької та проектної діяльності учнів входить в обов’язкову
частину основної програми ряду предметів. |  | Опис: | Ігнатенко М. М. Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктів // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 305-308. |  | URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21392 |  | Розташовується у зібраннях: | Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи 
 |  
 
    
     Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.   |