DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21392

Назва: Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктів
Автори: Ігнатенко, М.М.
Ключові слова: НУШ
проектна діяльність
AGILE-підхід
дизайн-проєкт
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Ми є свідками безперервної і швидкої зміни сучасного світу – нові технології з’являються, стрімко злітають на пік популярності і зникають не лише у високотехнологічних сферах бізнесу, але й навіть в побуті. Саме тому компанії, які хочуть бути конкурентоспроможними, переходять на проектне управління і потребують співробітників, здатних працювати в умовах невизначеності, великого обсягу різнорідної інформації і безперервних змін. У концепції НУШ, а також у новому державному стандарті освіти враховані актуальні потреби в співробітниках нового типу, і програма дослідницької та проектної діяльності учнів входить в обов’язкову частину основної програми ряду предметів.
Опис: Ігнатенко М. М. Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктів // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 305-308.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21392
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
56.pdf387,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок