DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23307
|
Назва: | Роль практичного методу у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів 10 класу на уроках біології |
Автори: | Лобода, І.А. |
Ключові слова: | процес навчання здоров’язбережувальна компетентність здоров’язбережувальні технології навчання Науковий ліцей №3 Полтавської міської ради НУШ |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі навчання все активніше запроваджується компетентнісний підхід, головним
завданням якого є підготовка дітей, до життя в сучасному світі, який постійно розвивається і
змушує нас крокувати з ним в одну ногу.
Компетентність – набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із
знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці.
Міністерство освіти і науки розробило одинадцять ключових компетентностей НУШ, які
ґрунтуються на «Рекомендаціях Європейського парламенту та Ради Європи щодо формування
ключових компетентностей освіти впродовж життя». |
Опис: | Лобода І. А. Роль практичного методу у формуванні здоров’язбережувальної компетентності
учнів 10 класу на уроках біології // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. С. 76-77. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23307 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|