DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23128
|
Назва: | Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках природничого циклу |
Автори: | Бараннік, Н. Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальна компетентністьНУ НУШ здоров’язбережувальні технології здоров’язбережувальні технології навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі навчання все активніше запроваджується компетентнісний підхід, головним завданням якого є підготовка дітей,
до життя в сучасному світі, який постійно розвивається і змушує
нас крокувати з ним в одну ногу.
Компетентність - набута у процесі навчання інтегрована
здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей
і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці. [3]
Міністерство освіти і науки розробило одинадцять ключових
компетентностей НУШ, які ґрунтуються на “Рекомендаціях Європейського парламенту та Ради Європи щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя”. |
Опис: | Бараннік Н., Дяченко-Богун М. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності
на уроках природничого циклу // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Дубініна С. І. Полтава, 2022. С. 120-122. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23128 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|