DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12245

Назва: Гендерна проблематика в контексті Нової української школи
Автори: Байдюк, Н.В.
Ключові слова: Нова українська школа
НУШ
гендер
гендерні стереотипи
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Метою реформування системи освіти є створення школи, що забезпечуватиме різнобічний розвиток, виховання і соціалізацію особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності. Серед ключових компетентностей випускника НУШ – соціальна та громадянська, що включають усі форми поведінки, потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті. Особливо важливим є повага до закону, дотримання прав людини і підтримка соціокультурного різноманіття. Зміни в освіті є вкрай необхідними для досягнення позитивних змін у сфері рівності прав та можливостей жінок і чоловіків. Зміни мають стосуватись контенту підручників, ставлення вчителів до дітей, розвитку дружніх до батьківства середовищ у школах.
Опис: Байдюк Н. В. Гендерна проблематика в контексті Нової української школи / Н. В. Байдюк // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 13-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12245
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf316,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок