DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12268

Назва: Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліо
Автори: Топчій, Н.М.
Ключові слова: НУШ
Нова українська школа
інклюзивний клас
дитина з особливими потребами
навчання дітей з особливими потребами
форми навчання
метод портфоліо
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): В інклюзивному класі оцінювання навчальної діяльності учнів з особливими освітніми потребами відбувається за спеціально розробленими критеріями, зорієнтованими на навчальну програму спеціальної школи, за якими навчається дитина, або за критеріями оцінювання масової школи. Важливо контролювати та оцінювати не лише знання, уміння та навички, а й особистісні зміни, які формуються внаслідок цілеспрямованого корекційного впливу на пізнавальні процеси, мовленнєву діяльність учнів. У цьому полі важливо оцінювати характеристики, які комплексно визначають особистісний розвиток: сформованість загальнонавчальних та ключових компетенцій, досвід практичної і творчої діяльності, емоційно-ціннісні ставлення, тощо. У світовому освітньому просторі, починаючи з 90-х років, з періоду втілення в практику контрольно-вимірювальних матеріалів (тестів), з’явилися інноваційна форма оцінювання та накопичення інформації – портфоліо.
Опис: Топчій Н. М. Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліо / Н. М. Топчій // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 80-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12268
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24а.pdf317,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок