DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23776

Назва: Соціально-емоційні та етичні аспекти навчання в Новій українській школі предметів природничої освітньої галузі
Автори: Севастьян, Л.О.
Туриця, Н.В.
Порубай, О.А.
Ключові слова: Нова українська школа
НУШ
сучасні діти
структура уроку
курс «Пізнаємо природу»
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): «Реформу НУШ розраховано на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що плекалася в Україні протягом десятиліть. Проте зміни вже розпочались…» – зазначається на сайті МОН України у рубриці «Нова українська школа». Одним із важливих завдань реформи стало формування м’яких навичок і компетентностей, які передбачають не тільки знання, а й уміння їх застосовувати, а також ставлення на основі цінностей. Нова українська школа робить акценти на емоційний інтелект та уміння вирішувати проблеми, м’які навички: критичне мислення, креативність та інноваційність, комунікацію та лідерство, співпрацю та командну роботу, адаптивність та гнучкість, самоорганізацію та керування часом.
Опис: Севастьян Л. О., Туриця Н. В., Порубай О. А. Соціально-емоційні та етичні аспекти навчання в Новій українській школі предметів природничої освітньої галузі // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 262-265.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23776
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
83.pdf280,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок