DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23776
|
Назва: | Соціально-емоційні та етичні аспекти навчання в Новій українській школі предметів природничої освітньої галузі |
Автори: | Севастьян, Л.О. Туриця, Н.В. Порубай, О.А. |
Ключові слова: | Нова українська школа НУШ сучасні діти структура уроку курс «Пізнаємо природу» |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | «Реформу НУШ розраховано на роки, адже неможливо швидко змінити
освітню традицію, що плекалася в Україні протягом десятиліть. Проте зміни
вже розпочались…» – зазначається на сайті МОН України у рубриці «Нова
українська школа».
Одним із важливих завдань реформи стало формування м’яких навичок і
компетентностей, які передбачають не тільки знання, а й уміння їх
застосовувати, а також ставлення на основі цінностей. Нова українська
школа робить акценти на емоційний інтелект та уміння вирішувати проблеми,
м’які навички: критичне мислення, креативність та інноваційність, комунікацію
та лідерство, співпрацю та командну роботу, адаптивність та гнучкість,
самоорганізацію та керування часом. |
Опис: | Севастьян Л. О., Туриця Н. В., Порубай О. А. Соціально-емоційні та етичні аспекти навчання в Новій
українській школі предметів природничої освітньої
галузі // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 262-265. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23776 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|