DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13907
|
Назва: | Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змін |
Автори: | Горда, К. |
Ключові слова: | дитина Нова українська школа НУШ навчальний процес виховний процес моніторинг знань учнів реформа НУШ |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі суспільного поступу гостро постає проблема модернізації освітньо
виховного процесу як одного з ключових концептів розвитку нації загалом та особистості зокрема,
тому сучасна українська школа має ставити собі за мету не репродуктивне навчання, а, насамперед, –
всебічний розвиток індивіда.
Відомий український педагог В. Сухомлинський говорив: «Школа – не комора знань, а світоч
розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи – виховання
здібностей». Осмислюючи думку В. Сухомлинського, ми звернулися до програми Нової української
школи (або ж НУШ), яка передбачає всебічний розвиток школярів, тому метою нашої статті є
дослідження засад новітнього освітнього процесу в порівнянні з досвідом минулих років та
практична перевірка системи НУШ. |
Опис: | Горда К. Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змін / К. Горда // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 48-50. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13907 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|