DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13907

Назва: Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змін
Автори: Горда, К.
Ключові слова: дитина
Нова українська школа
НУШ
навчальний процес
виховний процес
моніторинг знань учнів
реформа НУШ
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі суспільного поступу гостро постає проблема модернізації освітньо виховного процесу як одного з ключових концептів розвитку нації загалом та особистості зокрема, тому сучасна українська школа має ставити собі за мету не репродуктивне навчання, а, насамперед, – всебічний розвиток індивіда. Відомий український педагог В. Сухомлинський говорив: «Школа – не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи – виховання здібностей». Осмислюючи думку В. Сухомлинського, ми звернулися до програми Нової української школи (або ж НУШ), яка передбачає всебічний розвиток школярів, тому метою нашої статті є дослідження засад новітнього освітнього процесу в порівнянні з досвідом минулих років та практична перевірка системи НУШ.
Опис: Горда К. Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змін / К. Горда // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 48-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13907
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf201,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок