DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26971

Назва: Врахування індивідуальних особливостей молодших школярів в освітньому процесі НУШ
Автори: Кисла, О.
Коваль, В.
Ключові слова: вчитель початкових класів
молодший школяр
освітній процес
НУШ
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Основним завданням реформування освіти на сьогодні є перехід від педагогіки знань до педагогіки компетентностей. Компетентнісний і особистісно орієнтований підходи є пріоритетними напрямами змін в організації освітнього процесу НУШ. Школа має бути максимально наближена до дитини, орієнтуватись на її потреби, можливості, враховувати індивідуальні психофізіологічні особливості. Це дозволить підвищити якість надання освітніх послуг і діяти не проти природи дитини, а створювати найкращі умови для її розвитку.
Опис: Кисла О., Коваль В. Врахування індивідуальних особливостей молодших школярів в освітньому процесі НУШ // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 35-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26971
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf207,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок