DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15790

Назва: Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школі
Автори: Сагайдак, В.Р.
Гриньова, М.В.
Пашко, Л.Ф.
Ключові слова: Нова українська школа
НУШ
вчитель
вчительська кімната
зона комфорту
зона комфорту вчителя
інтер'єр учительської кімнати
зона відпочинку
школа
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сучасний вчитель є настільки зануреним у свою роботу, що часом навіть не помічає зміни у своєму здоров’ї. Під тягарем безлічі завдань, які лежать на його плечах, відбувається глобальне виснаження організму як з моральної так і з фізичної точки зору. Підготовка планів уроків і робочих планів; письмові звіти та індивідуальні плани навчання; збір та аналіз інформації стосовно досягнень учнів; облік та аналіз відвідуваності та інформації про дисципліну; безпосередня робота зі всіма учасниками освітнього процесу: учнями, батьками, колегами, керівними органами .
Опис: Сагайдак В. Р. Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школі / В. Р. Сагайдак, М. В. Гриньова, Л. Ф. Пашко // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 355-356.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15790
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
104.pdf100,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок