DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15790
|
Назва: | Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школі |
Автори: | Сагайдак, В.Р. Гриньова, М.В. Пашко, Л.Ф. |
Ключові слова: | Нова українська школа НУШ вчитель вчительська кімната зона комфорту зона комфорту вчителя інтер'єр учительської кімнати зона відпочинку школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний вчитель є настільки зануреним у свою роботу, що часом
навіть не помічає зміни у своєму здоров’ї. Під тягарем безлічі завдань,
які лежать на його плечах, відбувається глобальне виснаження
організму як з моральної так і з фізичної точки зору.
Підготовка планів уроків і робочих планів; письмові звіти та
індивідуальні плани навчання; збір та аналіз інформації стосовно
досягнень учнів; облік та аналіз відвідуваності та інформації про
дисципліну; безпосередня робота зі всіма учасниками освітнього
процесу: учнями, батьками, колегами, керівними органами . |
Опис: | Сагайдак В. Р. Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школі / В. Р. Сагайдак, М. В. Гриньова, Л. Ф. Пашко // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 355-356. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15790 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|