DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21739

Назва: Окремі вектори підготовки майбутнього вчителя до впровадження STEAM-освіти у НУШ
Автори: Цимбалюк, О.
Ключові слова: STEAM-освіта
НУШ
майбутній вчитель
методи навчання
інноваційні методи навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Соціально-політичні умови, в яких опинилася наша країна, прискорили процес популяризації технічних спеціальностей, таких як інженер, програміст, аналітик, технік із робототехніки, ІТ, біо- та нанотехнолог тощо. У цьому плані державна політика у сфері освіти орієнтується на країни Європейського Союзу, світового співтовариства та спрямована на посилення наукового напряму в освітній діяльності, зокрема у дослідноекспериментального, конструкторського, винахідницького. Саме це забезпечить формування компетентностей, передбачених НУШ, необхідних на різних рівнях освіти. Новий державний стандарт базової школи передбачає втілення освітніх галузей як через окремі предмети, так і через інтегровані курси. Для об’єднання різних навчальних дисциплін, таких як наука, технологія, інженерія, математика, мистецтво використовується термін «STEАM». Таким чином, інтеграція, дослідження та викладання є важливими принципами даної інновації.
Опис: Цимбалюк О. Окремі вектори підготовки майбутнього вчителя до впровадження STEAM-освіти у НУШ // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 206-208.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21739
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
72.pdf291,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок