|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18049
|
Назва: | Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області) |
Автори: | Тесля, Л.В. |
Ключові слова: | мотивація позашкільна освіта освітнє середовище здоров’язберігаюча компетентність педагога педагог Центр дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області НУШ Нова українська школа |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Підвищення конкурентоспроможності української національної освіти у
Європі передбачає, зокрема, і створення відповідного емоційно-комфортного
середовища у закладах освіти. Ні для кого не секрет, що нині часті непосильні
розумові навантаження дітей, їхні неврози, психоемоційне вигорання,
психосоматичні захворювання педагогів, інші негативні фактори призводять до
розвитку у зовсім юних психоемоційної дезадаптації. Давно вже нам усім
потрібно орієнтуватися на гуманно-культурологічну, особистісно-орієнтовану
парадигму освітнього процесу.
Нинішня модернізація системи нашої освіти в цілому торкається і
емоційного комфорту дітей, адже зміни в соціумі спричиняють і на цей процес
свій безпосередній вплив, оскільки визначають саме ті психологічні умови, в
котрих юні отримуватимуть знання, уміння та, можливо, оволодіватимуть
майбутніми професіями, а далі – здійснюватимуть і саму професійну
діяльність. Важливу роль при цьому відіграє мотивація, одним же із головних
мотивів стає інтерес до навчання, а він, як відомо, ніколи не буває
беземоційним, особливо у дітей та підлітків. |
Опис: | Тесля Л. В. Емоційний комфорт середовища – один із факторів
конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти
(на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської
міської ради Кременчуцького району Полтавської області) // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 236-238. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18049 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|