DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18049

Назва: Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області)
Автори: Тесля, Л.В.
Ключові слова: мотивація
позашкільна освіта
освітнє середовище
здоров’язберігаюча компетентність педагога
педагог
Центр дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
НУШ
Нова українська школа
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Підвищення конкурентоспроможності української національної освіти у Європі передбачає, зокрема, і створення відповідного емоційно-комфортного середовища у закладах освіти. Ні для кого не секрет, що нині часті непосильні розумові навантаження дітей, їхні неврози, психоемоційне вигорання, психосоматичні захворювання педагогів, інші негативні фактори призводять до розвитку у зовсім юних психоемоційної дезадаптації. Давно вже нам усім потрібно орієнтуватися на гуманно-культурологічну, особистісно-орієнтовану парадигму освітнього процесу. Нинішня модернізація системи нашої освіти в цілому торкається і емоційного комфорту дітей, адже зміни в соціумі спричиняють і на цей процес свій безпосередній вплив, оскільки визначають саме ті психологічні умови, в котрих юні отримуватимуть знання, уміння та, можливо, оволодіватимуть майбутніми професіями, а далі – здійснюватимуть і саму професійну діяльність. Важливу роль при цьому відіграє мотивація, одним же із головних мотивів стає інтерес до навчання, а він, як відомо, ніколи не буває беземоційним, особливо у дітей та підлітків.
Опис: Тесля Л. В. Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області) // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 236-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18049
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
83.pdf314,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок