DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10405

Назва: Урахування вчителем НУШ особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку
Автори: Московець, Л.П.
Ключові слова: Нова українська школа
НУШ
молодший шкільний вік
школяр
молодший школяр
першокласник
навчання в школі
школа
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У 6 – 7 років, коли дитина вступає до школи, повністю змінюється спосіб її життя. Вона потрапляє в нове соціальне середовище, що зумовлює висунення до неї нових вимог, вимагає зміни поведінки. У дитини виникає внутрішня потреба у пізнанні навколишнього світу, у навчанні. Навчальна діяльність, в основі якої лежить постійна взаємодія учня з дорослим, впливає на психічний розвиток дитини, а тому учитель, реалізуючи завдання НУШ, має враховувати особливості пізнавальної і емоційної сфери школяра. І мова, в першу чергу, йде про вивчення психологічних властивостей, якостей, процесів конкретної дитини. Лише за цієї умови учитель зможе здійснювати дитиноцентризм, враховувати потреби, інтереси учня. В основі психічних процесів лежать нервові зв’язки в корі головного мозку.
Опис: Московець Л. П. Урахування вчителем НУШ особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку / Л. П. Московець // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 16-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10405
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf220,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок