|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10459
|
Назва: | Ергономічні особливості організації навчальних центрів (осередків) в НУШ |
Автори: | Починок, Є.А. |
Ключові слова: | Нова українська школа НУШ освітнє середовище педагогічна ергономіка початкова школа початкова освіта предметно-просторове оточенн освітній простір |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах становлення Нової української школи акцентується увага на створенні безпечного та комфортного сучасного освітнього середовища, що передбачає переосмислення та зміну фізичного, просторово-предметного оточення, програм та засобів навчання. Організація так званих навчальних центрів (осередків) у Новій українській школі повинна сприяти не лише індивідуалізації навчального процесу, а й забезпечувати освітні потреби та
інтереси дітей, сприяти збереженню їх психічного та фізичного здоров’я,
розвитку особистості кожного школяра. Тобто, організація простору сучасної
початкової школи повинна враховувати фізіологічні характеристики суб’єктів
освітнього процесу, їх соціально-психологічні особливості (взаємодія між
учасниками, протікання комунікативних процесів, згуртованість колективу тощо)
і, в той же час, забезпечувати організацію роботи дітей у парах, у малих групах та
індивідуально, формувати самостійність та креативність, створювати умови для
забезпечення дослідницької діяльності дітей. |
Опис: | Починок Є. А. Ергономічні особливості організації навчальних центрів (осередків) в НУШ / Є. А. Починок // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 97-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10459 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|