DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26097

Назва: Steam-проєкти у НУШ: досвід школи
Автори: Богатирьова, І.М.
Саєнко, Т.Б.
Рохман, Ю.М.
Ключові слова: Steam-проєкти у НУШ
НУШ
Steam-проєкти
Нова українська школа
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Проєктна діяльність за напрямом STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Math) є важливим компонентом сучасної освіти. Впровадження STEAM-проєктів в Новій українській школі є надзвичайно актуальним, оскільки відповідає вимогам сьогодення. Інтегрований підхід до навчання через проєктну діяльність, яка поєднує науку, технології, інженерію, мистецтво та математику, надає учням можливість: розвивати критичне мислення; набувати практичних навичок; співпрацювати в команді; вирішувати реальні проблеми; підвищувати мотивацію до навчання. У Черкаській ЗОШ № 8 розробка й впровадження STEAM-проєктів триває третій рік, враховуючи комплексний підхід та поступові зміни в навчальному процесі. Можна виділити наступні етапи нашої роботи.
Опис: Богатирьова І. М., Саєнко Т. Б., Рохман Ю. М. Steam-проєкти у НУШ: досвід школи // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 41-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26097
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf248,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок