DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26097
|
Назва: | Steam-проєкти у НУШ: досвід школи |
Автори: | Богатирьова, І.М. Саєнко, Т.Б. Рохман, Ю.М. |
Ключові слова: | Steam-проєкти у НУШ НУШ Steam-проєкти Нова українська школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Проєктна діяльність за напрямом STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts,
Math) є важливим компонентом сучасної освіти. Впровадження STEAM-проєктів в
Новій українській школі є надзвичайно актуальним, оскільки відповідає вимогам
сьогодення. Інтегрований підхід до навчання через проєктну діяльність, яка поєднує
науку, технології, інженерію, мистецтво та математику, надає учням можливість:
розвивати критичне мислення; набувати практичних навичок; співпрацювати в команді;
вирішувати реальні проблеми; підвищувати мотивацію до навчання.
У Черкаській ЗОШ № 8 розробка й впровадження STEAM-проєктів триває
третій рік, враховуючи комплексний підхід та поступові зміни в навчальному процесі.
Можна виділити наступні етапи нашої роботи. |
Опис: | Богатирьова І. М., Саєнко Т. Б., Рохман Ю. М. Steam-проєкти у НУШ: досвід школи // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 41-42. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26097 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|