|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми Нова українська школа
Відображення результатів від 1 до 80 із 249
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Soft sкills як складова компетентнісного аспекту інноваційної діяльністі | Світельська-Дірко, С.В. |
2024 | Steam-проєкти у НУШ: досвід школи | Богатирьова, І.М.; Саєнко, Т.Б.; Рохман, Ю.М. |
2024 | Stem-освіта як засіб реалізації проєктно-інтегрованого навчання учнів математики | Годованюк, Т.Л.; Комендантова, А.К. |
2024 | STEM-освіта: від Нової української школи до університету | Одинець, О. |
2024 | STEM-освіта: від нової української школи до університету | Петренко, Л.; Петренко, Р. |
2022 | Адаптація майбутніх учителів природничих наук до умов та форм проведення сучасного освітнього процесу | Половинка, Д.С. |
2018 | Активізація ресурсного супроводу професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи засобами музейної педагогіки | Павленко, Ю.Г. |
2023 | Алгоритм реалізації технології «майстерня» в навчанні природничих предметів | Грицай, Н.Б.; Дяченко-Богун, М.М. |
2021 | Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освіти | Ткаченко, М.А. |
2023 | Апсайклінг- проєкти як екотренд сучасної технологічної освіти | Джураєва, Я.Л. |
2018 | Біо(еко)етична діяльність учителя в контексті реформування природничої та соціальної освітніх галузей початкової школи | Крамаренко, А.М. |
2024 | Вивчення грибів в межах модельних програмі інтегрованих курсів природничої освітньої галузі | Плужник, А.В.; Романюк, Р.К. |
2023 | Використання вчителем технологій акторського мистецтва за концепцією непрямого впливу на неусвідомлювані механізми творчості шляхом звернення до свідомих прийомів психотехніки | Цина, В.І.; Зоря, О.М. |
2023 | Використання інноваційних досягнень перших шкіл дизайну в умовах сучасної технологічної освіти | Кондель, В.М. |
2023 | Використання інноваційних педагогічних технологій на заняттях технологічної освітньої галузі НУШ | Бохонько, Є.О.; Поліщук, В.О. |
2019 | Використання методики навчання за В. О. Сухомлинським у Новій українській школі | Литвин, О. |
2021 | Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в інклюзивній педагогіці | Прядко, Л. |
2024 | Використання провідних ідей педагогів-класиків у формуванні акторських якостей майбутніх учителів технологій засобами театральної педагогіки | Зоря, О. |
2024 | Використання технології едьютейнменту в освітньому процесі з хімії | Криворучко, А.В.; Шиян, Н.І. |
2023 | Виховання громадянської добродіяльності молодших школярів як елемент громадянської освіти | Васюта, Ю. |
2022 | Виховання на цінностях в контексті присутності курсів духовно-морального спрямування в сучасному освітньому процесі | Дрогобицький, І.; Сміх, С. |
2021 | Виховання піаніста в умовах Нової української школи | Перекрестова, О. |
2018 | Відповідальність як особистісна основа самоменеджменту сучасного студента педагогічного ЗВО | Новік, С.М.; Зайцева, Ю.В.; Шаповал, Є.Ю. |
2022 | Віктімблеймінг в учнівському середовищі: аналіз кейсів і методика подолання | Лобода, Д.О. |
2024 | Віртуальний формат процесу формування педагогічної майстерності вчителя НУШ | Кохно, І. |
2019 | Вплив соціальних мереж на безпеку життя у професійній діяльності педагога | Ярослав, Т.О. |
2024 | Впровадження STEM-технологій у руслі Нової української школи | Кокарєва, А. |
2024 | Впровадження інноваційних методів навчання в початковій школі | Поліщук, К. |
2023 | Впровадження інноваційних технологій в навчальний процес Нової української школи | Колісник-Гуменюк, Ю,І. |
2023 | Гейміфікація як інструмент активізації навчального процесу у соціальних мережах початкової школи в умовах НУШ | Ліненко, Н. |
2019 | Гендерна проблематика в контексті Нової української школи | Байдюк, Н.В. |
2024 | Гендерний підхід у розвитку креативності молодших школярів | Павленко, Ю.Г.; Карапузова, Н.Д. |
2022 | Генеза інклюзивної фізичної культури в Україні | Демус, Я.В. |
2023 | Геометричні конструктивні уміння в системі технологічної освіти | Марченко, В.О. |
2020 | Готовність майбутніх магістрів початкової освіти до роботи в умовах Нової української школи | Цюняк, О.П. |
2019 | Гуманістична педагогіка Ш. О. Амонашвілі | Ілляшенко, В.О. |
2019 | Гуманістичні ідеали В. О. Сухомлинського | Федосенко, А. |
2018 | Державна політика в контексті реформування громадянської освіти в Україні | Власенко, О.М. |
2023 | Дещо про ідеал учителя початкових класів нової української національної школи | Зайченко, І. |
2020 | Дизайн-ергономічні аспекти формування освітнього простору Нової української школи | Борисова, Т.М. |
2021 | Дистанційне навчання школярів як сучасна форма організації освітнього процесу з хімії та інформатики у Новій українській школі | Куленко, Р.А. |
2024 | Діяльнісний підхід до навчання хімії в Новій українській школі | Севастьян, Л.О.; Тупиця, Н.В.; Порубай, О.А. |
2024 | Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення | Хвостенко, О. |
2020 | До питання опису цифрової компетентності педагогічних працівників Нової української школи | Шостя, С.П. |
2023 | До питання основних принципів методики формування предметної компетентності в умовах НУШ | Рябець, С.І.; Мисник, А.В. |
2021 | До питання про визначення показників творчої діяльності молодших школярів у художньо-естетичних проєктах | Біла, О.О.; Табакар, Л.І. |
2022 | До питання про екологічну грамотність та екологічну компетентність учнів Нової української школи | Величко, Р.М. |
2016 | До питання про розробку проекту "Нова українська школа: нові стандарти загальноосвітньої школи" | Страшко, С.В.; Білик, В.Г.; Бойчук, Ю.Д.; Босенко, А.І.; Гончаренко, М.С.; Гриньова, М.В.; Дутчак, М.В. |
2024 | До проблеми вивчення джерел географічних знань у 6 класі Нової української школи | Копилець, Є.В. |
2023 | До проблеми використання комп’ютерної техніки в трудовому навчанні учнів старших класів закладу загальної середньої освіти | Цибулько, Г.Я.; Пшеничний, М.В. |
2024 | Дослідницький підхід у методичній підготовці майбутніх учителів природничих наук | Грицай, Н.; Попельницька, О. |
2018 | Евристичний навчальний діалог як компонент інноваційного навчання | Крівшенко, Л.М. |
2024 | Екологічна спрямованість освіти в контексті сталого розвитку | Ткаченко, А.О. |
2020 | Експеримент як метод наукового пізнання біологічних систем | Сакун, О.А. |
2024 | Елементи іміджевого проекту в моделі здоров’язбережувального середовища закладу вищої освіти | Гомля, Л.М.; Школяр, С.П. |
2021 | Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області) | Тесля, Л.В. |
2018 | Ергономічні особливості організації навчальних центрів (осередків) в НУШ | Починок, Є.А. |
2018 | Ергономічні умови формування безпечного освітнього середовища сучасної початкової школи | Починок, Є.А. |
2018 | Естетотерапевтичний підхід до розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2019 | Етнопедагогічні засади і національно-духовні цінності Нової української школи | Руденко, Ю.Д. |
2023 | Єдність сім’ї та школи у реалізації концепції Нової української школи | Оріх, В.В. |
2019 | Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2022 | Загальнопедагогічні масові форми організації позаурочної діяльності у початковій школі | Макаренко, Я.М. |
2022 | Застосування STEM-технологій у Новій українській школі | Баклицький, Є. |
2024 | Застосування STEM-технологій у НУШ | Шевченко, М. |
2021 | Застосування активних методів навчання в ергономічній підготовці майбутніх учителів початкової школи | Ярова, С. |
2020 | Застосування моделі «Перевернутий клас» у Новій українській школі | Шпак, В.П. |
2018 | Застосування технологій казкотерапії в умовах становлення Нової української школи | Кулімова, Ю.Г. |
2024 | Застосування традиційних і сучасних технологій вишивання на заняттях з технологій у базовій середній освіті | Мачача, Т.С. |
2020 | Зміст підготовки майбутніх фахівців до формування комунікативної діяльності дітей з особливими освітніми потребами | Бойчук, Ю.Д.; Казачінер, О.С. |
2021 | Змістова характеристика поняття формування громадянської відповідальності школяра | Цина, В.І.; Волик, І. |
2023 | Значення здоров’язберігальних технологій у навчальному процесі нової української школи | Денисовець, Т.М.; Квак, О.В. |
2023 | Значення лідербордів у формуванні командного спіриту учнів у початковій школі за програмою НУШ | Стеценко, Н. |
2023 | Ігрові технології на уроках мистецтва в Новій українській школі | Вовк, Д. |
2024 | Ігрові технології як засіб реалізації компетентнісного підходу в навчанні фізичної культури в новій українській школі | Забашта, С.А. |
2021 | Ідеї М. Володькевича про підготовку дитини до життя в освітньому середовищі початкової школи (1900-і рр.) | Матюшинець, Я.В. |
2024 | Індивідуалізація навчання математики учнів НУШ | Моторіна, В.Г.; Савченко, М.П. |
2019 | Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліо | Топчій, Н.М. |
2023 | Інноваційна та проєктна діяльність освіти України в умовах воєнного стану | Сажієнко, А. |
2024 | Інноваційне освітнє середовище як індикатор якості організації освітнього процесу в НУШ | Ілійчук, Л. |
Відображення результатів від 1 до 80 із 249
|