|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18438
|
Назва: | Змістова характеристика поняття формування громадянської відповідальності школяра |
Автори: | Цина, В.І. Волик, І. |
Ключові слова: | Нова українська школа загальна середня освіта школяр громадянська відповідальність формування громадянської відповідальності громадянськість відповідальність |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Демократизація суспільства стимулює громадян вирішувати самостійно власні
проблеми, проявляти ініціативу, брати участь в спільному прийнятті свідомих рішень,
ставити інтереси інших людей вище свого комфорту та пробуджує відповідальність за
наслідки своєї діяльності. Пріоритетним в процесі організації навчання є особистісний
розвиток людини. Важливо не лише здобути знання, уміння, навички, а й виховати
школяра як свідому, активну, толерантну, самостійну, кмітливу, динамічну людину, що
відчуває відповідальність перед своєю державою у забезпеченні для неї процвітання та
стабільності. Варто так сформувати педагогічний процес, аби учень відчув себе
унікальним, допомогти йому реалізуватися, забезпечити здібності до соціалізації та
адаптації на ринку праці. В сучасній освіті існує потреба у формуванні соціально
важливих якостей школярів, що допоможе розвитку їх як особистостей.
Масштабні реформи загальної середньої освіти, розпочаті Міністерством освіти і
науки України, обумовили оновлення навчальних програм шкільних предметів для учнів
5-9 класів на основі чинного Державного стандарту базової повної загальної середньої
освіти (2011). Зміни до програм мають на меті поступовий перехід до принципів
демократичного навчання, передбачені концепцією «Нової української школи» |
Опис: | Цина В. І., Волик І. Змістова характеристика поняття формування громадянської
відповідальності школяра // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С.257-261. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18438 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|